Skip to main content

Ik heb een abbo van rond 60 pm en nu zie ik dat mijn volgende rekening het dubbele is, wat is dit, inflatie??? Waar slaat die prijsverhoging op? Sorry maar hierdoor wil ik weg bij kpn, ik kan dat niet betalen dus hoe stap ik over want no way dat ik het dubbele ga betalen?  dit is een slechte grap, jullie mailen ons erover, en in welke kleine lettertjes stond dit verborgen in het contrakt!? Ik stuur mijn watch wel terug, jullie gaan te ver. Wie gaat er 100+ pm betalen...

Hoi @Waaromdan 
Dit is een klanten helpen klanten forum.
Dat betekend dus dat wij je rekeningen niet kunnen inzien en niet kunnen beoordelen wat er fout is.
Het snelste is dat je even (gratis) belt met 0800 0402 en vragen naar de administratie om te zien wat er fout is gegaan.

Hier komt ook een KPN moderator langs, maar dat kan wel 4 a 5 dagen duren.
Wil je daarop wachten vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @Waaromdan , heb je al op de factuur gekeken? Op pagina 2 staat het bedrag gespecificeerd per onderdeel. De inflatiecorrectie op de mobiele abonnementen is maximaal € 2,50. De rest moet dus wat anders zijn. Mogelijk zijn dat buitenbundelkosten zoals bellen naar 090x-betaalnummers.