Skip to main content

Ik vind mijn facturen van mobiele telefoon niet bij mijn facturen, waarom niet?

Hallo @Tuulke, welkom op het KPN forum! Je kunt jouw mobiele facturen niet vinden in MijnKPN, begrijp ik. Dat is lastig. Is jouw mobiele abonnement al wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als je in MijnKPN naar ‘Producten’ gaat, dan zie je onderaan de mogelijkheid om een een product toe te voegen. Je vult daar jouw 06-nummer in, waarna je een verificatie sms krijgt. Als jouw mobiele abonnement gekoppeld is, kan je de facturen hier in MijnKPN vinden.

Als jouw mobiele abonnement al wel gekoppeld is aan jouw KPN ID, maar je ziet toch de facturen niet, dan ontvang ik graag een screenshot van je. Dan kan ik zien wat jij ziet en kan ik je beter verder helpen. Daarnaast ontvang ik graag een aantal gegevens van je. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.