Skip to main content

Mijn mobiele gegevens (4G) doen het niet meer. Ik heb mijn mobiel sinds juli 2020 en sinds vorige week heb ik problemen met het bereik en met mobiele gegevens. Ik had weinig bereik en mijn mobiele gegevens doen het niet meer. Ik ben naar de KPN winkel gegaan en daar is geconstateerd dat het aan mijn toestel ligt. Ik heb het toestel toen opgestuurd met de klacht dat ik geen bereik had en dat de mobiele gegevens het niet deden. Vandaag heb ik mijn toestel teruggekregen, het bereik doet het weer, ik kan weer bellen en ook gebeld worden, dus dat is top! Maar mijn mobiele gegevens doen het nog steeds niet. Ik heb alles al geprobeerd, ook de 38 stappen op de KPN website. Wat kan ik er nu nog aan doen?

Hallo,

Had zelf iets vergelijkbaar, sinds deze week DNS error op bepaalde sites, Amazon prime deed het niet meer op 4g, net als app plugins. Mijn oplossing was als APN "portalmmm.nl" te pakken in plaats van "internet" welke standaard staat ingesteld. 

Te vinden bij instellingen, sim en daar ergens vind je toegangspunten waar je de APN kunt wijzigen. Denk dat KPN wat heeft veranderd laatst.

Hopelijk kun je er wat mee.


Beste @LeaV, welkom! Hoe staat het er nu voor? Werkt alles weer? Ik ben ook benieuwd wat je bij de APN ingesteld hebt. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


Beste Marcia, Ik heb mijn telefoon voor de tweede keer opgestuurd en toen is het probleem wel verholpen! Ik kan weer alles doen met mijn telefoon net zoals voor het probleem ontstond. Ik ben erg tevreden met de service. 


Gelukkig maar! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂.