Skip to main content

Bij xs4all kon je bij mobiel internet de databundel per direct van basis (1GB) aanpassen naar een hoger abonnement en ook per direct weer terug op het moment dat je het niet mee nodig hebt. Kosten werden verrekend voor de tijd dat je een andere bundel nodig had.

Bij KPN kun je niets aanpassen in de app maar ook niet via de site mijn.KPN  Knap waardeloos. Volgens mij kan KPN nog veel leren van xs4all. 

Wanneer en hoe kan dit wel geregeld worden? Zonder gedurende meer dan een half uur iedere minuut de boodschap ‘een moment geduld aub’ te horen. De ‘momenten’ bij KPN duren erg lang. 

Hoi @Bert12, welkom terug. Het Mobiel Internet abonnement is bij ons ook aanpasbaar, echter kan dit wel alleen maandelijks. Dit zou gewoon moeten kunnen via de MijnKPN. Je hebt het nummer wel gekoppeld aan je MijnKPN?


Bedankt voor je reactie.

ja, het nummer is gekoppeld aan mijn.kpn 

Als ik het goed begrijp: als ik het nu zou willen aanpassen, dan gaat het pas de volgende betaalmaand in. Halverwege die maand wil ik het weer terug zetten en zit er vervolgens dan nog een maand aan vast.

Case: wil het per 22 mei aangepast hebben, en dit per 25 juni terug zetten (vakantieperiode) Wanneer gaat het in en wanneer wordt het terug gezet? Hoeveel maanden wordt er dan gefactureerd?

gr.


Ah op die manier bedoel je. Ja, als je het abonnement aanpast dan gaat dit per de eerstvolgende betaalperiode in. Wanneer dit is hangt dan af van wanneer jouw Mobiel Internet via ons is gaan lopen. Die datum is de startdatum van je betaalperiode.

Als dat, bijvoorbeeld, 18 april was, dan kun je nu het abonnement wijzigen en zal dit op 18 mei ingaan. Vervolgens kun je dan na 18 mei het weer terug aanpassen. Die aanpassing zal dan op 18 juni ingaan.

 


Dag,

nogmaals weer bedankt voor je reactie. 
Zolang het per ingangsdatum nieuwe betaalmaand gaat, denk ik niet dat ik er gebruik van zal maken.

Bij xs4all was dit anders (en in mijn ogen beter) geregeld. Misschien kan kpn bij xs4all in de leer gaan om te kijken hoe zij dit hebben geregeld. Uiteindelijk wenst de klant iets flexibels en ik zal vast niet de enige zijn.

bedankt nogmaals voor alle moeite en energie.

groet,


Ah op die manier bedoel je. Ja, als je het abonnement aanpast dan gaat dit per de eerstvolgende betaalperiode in. Wanneer dit is hangt dan af van wanneer jouw Mobiel Internet via ons is gaan lopen. Die datum is de startdatum van je betaalperiode.

Als dat, bijvoorbeeld, 18 april was, dan kun je nu het abonnement wijzigen en zal dit op 18 mei ingaan. Vervolgens kun je dan na 18 mei het weer terug aanpassen. Die aanpassing zal dan op 18 juni ingaan.

Misschien is dit toch iets om eens aan de experts voor te leggen.

Het verzoek is mijns inziens zeer valide.


Dag,

Dit is een positief 👍 begin. Ik (en met mij meer denk ik) hoop dat er iets uitkomt waar iedereen plezier van kan hebben. 
Succes 

Ik zie het (goede) resultaat graag tegemoet … 😊


Ah op die manier bedoel je. Ja, als je het abonnement aanpast dan gaat dit per de eerstvolgende betaalperiode in. Wanneer dit is hangt dan af van wanneer jouw Mobiel Internet via ons is gaan lopen. Die datum is de startdatum van je betaalperiode.

Als dat, bijvoorbeeld, 18 april was, dan kun je nu het abonnement wijzigen en zal dit op 18 mei ingaan. Vervolgens kun je dan na 18 mei het weer terug aanpassen. Die aanpassing zal dan op 18 juni ingaan.

 

Misschien is dit toch iets om eens aan de experts voor te leggen.

Het verzoek is mijns inziens zeer valide.

 

Goede feedback inderdaad. We nemen het mee. Maar ik kan niet garanderen dat het dan ook daadwerkelijk aangepast wordt.