Skip to main content

Hallo @Bram_ 

Volgens mij gaat er iets niet goed met mijn supervoordeelbundel (ook op Aruba toevallig). Ik heb het pakket geactiveerd en pas na de activatiebevestiging mobiele data roaming op mijn telefoon aangezet. Toch zie ik opeens € 16,29 aan extra kosten voor 54 MB data in het buitenland. Bovendien kreeg ik vandaag een SMS van jullie waarin er stond dat ik me op Antigua en Barbuda bevind (1000 km hiervandaan). Kunnen jullie dat controleren? En is er een manier om dat in de toekomst te voorkomen?

Groeten,

Tom

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@TomBer zou je aan kunnen geven over welke periode dit gaat en of je de factuur al ontvangen hebt? 


Beste @Bram_ 

Ik heb gewacht totdat ik de factuur kreeg om te kijken of de kosten dan misschien toch zouden verdwijnen. Helaas zie ik ze nu echt op de factuur staan (zie screenshot). Het gaat om de kosten op Aruba (ABW) op 14 maart, nadat de bundel van 29,99 euro (2000 MB) is geactiveerd. 

 

 

 

Probleem 2:

Bovendien zie ik nu dat mijn abonnementskosten vanaf het begin van mijn contract verkeerd worden berekend. Misschien vind je het handiger om er een aparte topic van te maken, dat mag.

 

Het moet geen 35,00 euro maar 27,50 euro per maand zijn (i.v.m. Hussel-korting internet thuis, op basis van een maandelijks opzegbaar mobiel abonnement). Ik zie de korting wel toegepast maar niet met de juiste bedragen.

 

Februari (eerste twee maanden gefactureerd):

 

Maart:

 

Order bij Mobiel.nl:

 

Graag zie ik beide facturen gecorrigeerd.


Hi @TomBer ik heb het voor je nagekeken. De kosten van 14 euro zijn gemaakt op het moment dat de bundel nog niet was aangevraagd. Wat ik zie is dat er na de SMS van 9:59:00, waarin wordt aangegeven dat je in Aruba bent,  eerst voor 14 euro data is gebruikt. Pas na dat moment is er een SMS gestuurd om de buitenlandbundel aan te zetten. Na dit moment zijn er ook geen kosten gemaakt. De kosten per MB in het buitenland zijn voor Aruba en Antigua en Berbuda hetzelfde, dus dit heeft voor het bedrag geen verschil gemaakt. Wel zie ik dat inderdaad de voordeelkosten van €7,50 per maand niet zijn gestart met het abonnement. Dit voordeel heb ik ondertussen wel voor je aangezet en hiervoor kan en ga ik wel een vergoeding indienen voor misgelopen korting.