Skip to main content

Enige tijd geleden wekenlang problemen met jullie gehad om mijn E-Sim te activeren. Jullie hadden een fysieke Sim kaart in mijn  iPhone 12 gezet en wisten niet dat dat conflicteert met de de E-Sim in mijn die dag gekochte IPhone 12. Gevolg wekenlang zat ik in het buitenland zonder mogelijkheid te bellen of gebeld te worden. Nu ongeveer vier maanden later valt spontaan mijn mobiel netwerk uit. De volgende dag krijg ik van KPN een nieuwe fysieke simkaart om daarmee mijn E-Sim te activeren. Deze activatiecode lukt al de hele dag niet vanwege een technische storing; Probeer het later weer. Nee KPN ik ben niet blij met het abonnement dat ik bij jullie heb gestart 4 maanden geleden. 👎👎👎👎 en nu ???, gewoon maar geen telefoon verbinding in dit hele weekend en de maandag ochtend omdat jullie zeggen dat het dan te druk is bij KPN.! 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @paulus de, welkom hier. 

Is het inmiddels al gelukt? Anders is de snelste weg om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meekijken. 

Liever via deze weg, dan kan dat natuurlijk ook. Hoor ik van je als jouw profiel hebt voorzien van gegevens, ook graag simkaartnummer.