Skip to main content

Mijn nummer zou gisterochtend overgezet worden naar nog steeds ‘no service’. Gisteren gebeld. Ja meneer dat is met een paar uur geregeld. Niet dus. Zit nog steeds te wachten.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @RedCrow, goed dat je ons gevonden hebt. Welkom op het forum.

Ik kijk graag even met je mee! Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik je verder helpen.


Hoi Denise,

heb de gegevens ingevuld, heb alleen klantnummer niet bij de hand


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik heb gelijk gekeken en zie dat jouw mobiele nummer inmiddels bij ons actief is op het simkaartnummer eindigend op **141. Heb je deze simkaart in jouw toestel gestopt?


Dat zal dan misschien het probleem zijn, ik gebruik nu de simkaart van T-mobile

 


Dat zou het inderdaad wel verklaren. Om gebruik te kunnen maken van jouw KPN abonnement moet je ook je KPN simkaart gebruiken. Laat je mij weten of het wel werkt met jouw KPN simkaart?


Dat was inderdaad het probleem, met mijn dank voor jouw bijzonder gewaardeerde assistentie


Fijn om te lezen dat je weer gebruik kunt maken van jouw nummer. :blush: