Skip to main content

Ik ben al vele jaren vaste abonnee van K>P>N>

Ik heb het mobiele nummer van mijn EX over genomen ,dat heb ik al een half jaar .

Nu kreeg ik vrijdag bericht dat mijn telefoon werd afgesloten , ik zei dat mag niet gebeuren tegen de telefoniste , want ik wil een contract voor onbepaalde tijd .   Zij zou alles in het werk stellen om de telefoon in de lucht te houden .     Wat schetst mijn verbazing vandaag , ik kan niemand bellen of gebeld worden . Ben naar mijn Broer moeten gaan om telefonisch contact te leggen met KPN dat duurde 2 keer 8 minuten  dat is nog eens SERVICE  het resultaat nog geen telefoon  > IK heb alles bij KPN lopen maar op zo,n manier hoeft het voor mij niet meer  . ik wil cotact en niet met een computer daar schiet ik niets mee op  Dat KPN dat zelf niet en ziet dat niet alles via de computer opgelost kan worden

Hi @Appelflap16, wat rot dat het zo gelopen is met je mobiele nummer en dat je er niet door kwam bij de klantenservice. 

Contact opnemen met onze klantenservice (telefonisch via 0800-0402 of via chat) is wel de snelste manier om verder geholpen te worden, sneller dan via het forum. Natuurlijk helpen wij je via deze weg ook graag als je dit wilt. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer, en geef ons hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan kijken we er voor je naar.


Mocht ik nog kunnen helpen, laat het dan weten.