Skip to main content

Sinds 10 februari hebben we hier storing mobiel internet en bellen. De einddatum schuift steeds op, nu staat het op 25 februari. Wanneer wordt dit een keer opgelost?

Wat ontzettend vervelend dat je last hebt van deze storing. Na verschillende postcodes geprobeerd te hebben heb ik 'm inderdaad gevonden op http://kpn.com/storing . Niet het hele dorp is kennelijk getroffen. Ik neem aan dat je voor thuis je telefoon via wifi gebruikt en ook “Bellen via Wifi” (VoWifi) aan hebt staan.

Wanneer wordt dit een keer opgelost?

Kennelijk is dat niet echt te zeggen. Eerst had men de gewoonte om in dat geval bij Eind “nader bekend te maken” te plaatsen. Maar dat leverde dan zoveel telefoontjes op dat het ook niet handig was. Nu stelt men een oplosdatum vast, maar als dat niet lukt schuift dat inderdaad steeds op. Levert wel minder telefoontjes naar de KS op.

Dat de storing vermeld staat betekent wel 2 dingen. A. Hij is bekend B. het zal opgelost raken.

Sterkte hiermee.

P.S. Hopelijk kan een kpn moderator, zodra je topic aan de beurt is, nader navraag doen.


Hoi @OlgaV, welkom bij ons op het forum. Het is een vervelende storing inderdaad, er wordt aan gewerkt maar ik kan me voorstellen dat het anders voelt doordat het nog niet opgelost is. Ik lees dat er een aantal dingen spelen, een van de dingen is dat deze mast geen mast van ons is. We maken gebruik van een mast van een andere partij op die locatie en in eerste instantie hadden we geen toegang tot de locatie. Die toegang is er inmiddels wel, we zijn in afwachting van een terugkoppeling van de leverancier van de apparatuur wanneer zij aan de slag kunnen gaan. De verwachting op dit moment is dat dit begin volgende week zal zijn.


Bedankt voor je reactie Jasper. Ik had al begrepen dat het niet eenvoudig was want dan had het niet zo lang hoeven duren. Het is vooral hinderlijk met de babyfoon-app op grotere afstand, verder heb ik er niet zoveel last van.


Elke hinder van een storing is teveel hinder natuurlijk :wink: Ik hou deze storing voor je in de gaten, als ik een update heb zal ik deze hier met je delen.


Hoi @OlgaV, welkom bij ons op het forum. Het is een vervelende storing inderdaad, er wordt aan gewerkt maar ik kan me voorstellen dat het anders voelt doordat het nog niet opgelost is. Ik lees dat er een aantal dingen spelen, een van de dingen is dat deze mast geen mast van ons is. We maken gebruik van een mast van een andere partij op die locatie en in eerste instantie hadden we geen toegang tot de locatie. Die toegang is er inmiddels wel, we zijn in afwachting van een terugkoppeling van de leverancier van de apparatuur wanneer zij aan de slag kunnen gaan. De verwachting op dit moment is dat dit begin volgende week zal zijn.

Hoi @OlgaV, ik zie een bericht van een half uur geleden. De werkzaamheden bij de mast zijn afgerond en het netwerk moet weer actief zijn. Heb jij nu ook weer een verbinding?


Ja hoor! Netjes 4G! Hoera!


Is de brandschade weer hersteld. Blijven toch lastige zaken inderdaad..


Ik kreeg 5 SMS-berichten dat de storingen voorbij is. Dat was wel genoeg :joy:


Ik kreeg 5 SMS-berichten dat de storingen voorbij is. Dat was wel genoeg :joy:

Oplossing heel bennekom melden dat ze die dingen niet in de brand moeten steken..:stuck_out_tongue:

 

Woon zelf in ede dus was dichtbij genoeg


Ik kreeg 5 SMS-berichten dat de storingen voorbij is. Dat was wel genoeg :joy:

Mocht je toch nog getwijfeld hebben, daarmee wist je het helemaal zeker :grin:

Fijn om te lezen dat het nu weer goed gaat, daar ben ik blij om! Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.