Skip to main content
Vraag

mobiele telefonie

  • September 3, 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds enkele weken heb ik af en toe het probleem dat men mij mobiel wil bellen maar dan de bezettoon krijg. Echter achteraf blijkt dat ik het toestel gewoon ergens heb liggen en er niets mee aan het doen ben. Probleem/oplossing???

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • September 7, 2020

Hi @mmsmetde, welkom op ons Forum! Mensen krijgen dus af en toe een ingesprekstoon te horen terwijl je toestel gewoon aanstaat. Heb je dit op meerdere plekken? Of alleen wanneer je thuis bent? Is het bereik in huis altijd goed?  Mocht je jouw toestel nog niet volledig hebben afgesloten en opnieuw hebben opgestart, dan mag je dit eerst nog doen.  


Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • September 11, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!