Skip to main content
Beantwoord

Mobiele telefoon

• September 26, 2020
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Waarom is mijn maandelijkse factuur verhoogd van € 13,77 naar € 48,69? (...) betreft [telefoonnummer].

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Heiloo1, dank je wel voor jouw bericht. Als de factuur ineens hoger is dan je verwacht, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Op de factuur kun je vanaf de 2e pagina zien hoe deze is opgemaakt. Mocht dit jouw vraag niet beantwoorden, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het voor je na!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 26, 2020

O o wat gaat u toch slordig om met uw privégegevens. De hele wereld kan dit zien en er misbruik van maken.  Haal weg!!!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2020

Waarom is mijn maandelijkse factuur verhoog van € 13,77 naar € 48,69? Betr. abonnement voor [telefoonnummer]

Bericht svp naar[e-mailadres]

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2020

Hi @Heiloo1, dank je wel voor jouw bericht. Als de factuur ineens hoger is dan je verwacht, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Op de factuur kun je vanaf de 2e pagina zien hoe deze is opgemaakt. Mocht dit jouw vraag niet beantwoorden, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het voor je na!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 6, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!