Skip to main content

Bijna 4 weken geleden een nieuw toestel besteld. De jonge dame in de winkel kon mij mede delen dat ik het toestel uiterlijk binnen 3 dagen in huis had omdat hij online op voorraad was. Nu bijna 4 weken verder en nog geen toestel. Is er enig zicht op hoelang dit gaat duren. Anders had ik hem wel ergens anders kunnen bestellen, en had ik hem al gehad.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @RaymondB, wat balen dat het zo lang duurt! Kan me voorstellen dat je nu eindelijk wel eens je toestel wilt hebben. Ik zie dat je bestelde toestel, Huawei P30, 12 november weer bij ons is binnengekomen. Er was een schaarste ontstaan dus we moesten wachten op een nieuwe levering. Heb je inmiddels je toestel in ontvangst mogen nemen? 


@Job_  helaas nog geen enkel bericht gehad van KPN.


Dat is niet zo mooi, sorry daarvoor. Wil je ter verificatie je 06-nummer invullen in je profiel? Dan ga ik aan de slag. 


@Job_ profiel is ingevuld, dank alvast.


@Job_ profiel is ingevuld, dank alvast.

Hi @RaymondB. Ik pak 'm even over van @Job_ , alleen heb ik slecht nieuws. Specifiek de Huawei P30 Pro NE Dual-SIM 256GB Silver Frost is helemaal niet meer leverbaar. Blijkbaar is deze bestelling tussen wal en schip beland. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je zit nu al een hele tijd te wachten op iets dat niet gaat komen. De kortste klap is om even te bellen met 0800-0402 om de annulering te regelen, en eventueel een ander toestel te kiezen.


@Paul_ Dit vind ik toch wel echt super slecht dat ik eerst krijg te horen dat hij 12 Nov binnen is gekomen. En dan nu de mededeling dat hij niet meer gaat komen. 5 weken zonder enige reactie vanuit KPN is toch echt diep triest. Dat de klant hier zelf achteraan moet om meer duidelijkheid te krijgen is niet zoals ik gewend ben van KPN. Ik zal contact opnemen en dan zullen ze toch met een heel goed aanbod moeten komen dit keer.


@Paul_ Dit vind ik toch wel echt super slecht dat ik eerst krijg te horen dat hij 12 Nov binnen is gekomen. En dan nu de mededeling dat hij niet meer gaat komen. 5 weken zonder enige reactie vanuit KPN is toch echt diep triest. Dat de klant hier zelf achteraan moet om meer duidelijkheid te krijgen is niet zoals ik gewend ben van KPN. Ik zal contact opnemen en dan zullen ze toch met een heel goed aanbod moeten komen dit keer.

Ik kan het niet anders dan met je eens zijn...


@Paul_  @Job_  ik heb vanochtend contact gehad. Helaas is de service zo slecht dat het nog niet opgelost is. Nu moet ik het zelf maar oplossen door terug te gaan naar de winkel om de bestelling te annuleren. Ik verwacht als de fout bij KPN ligt dat dit netjes en direct opgelost wordt. Dus ik kan eerst nu inmiddels 5weken wachten op een toestel die niet meer gaat komen en dan zelf de boel maar moeten oplossen. Lekkere klantenservice is dat. Kan dit niet gewoon fatsoenlijk opgelost worden.


Wat raar, Raymond! Kan me goed voorstellen dat je dit zegt, het toestel is immers niet leverbaar. Ik zie dat je de order inmiddels hebt geannuleerd in de winkel en een nieuwe bestelling hebt ingelegd via BelSimpel. Sorry nogmaals dat dit zo stroef is gegaan vanuit ons. 


Reageer