Skip to main content
Vraag

Mobiele telefoon

  • November 11, 2020
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Bijna 4 weken geleden een nieuw toestel besteld. De jonge dame in de winkel kon mij mede delen dat ik het toestel uiterlijk binnen 3 dagen in huis had omdat hij online op voorraad was. Nu bijna 4 weken verder en nog geen toestel. Is er enig zicht op hoelang dit gaat duren. Anders had ik hem wel ergens anders kunnen bestellen, en had ik hem al gehad.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Job_
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud Moderator
  • November 17, 2020

Hi @RaymondB, wat balen dat het zo lang duurt! Kan me voorstellen dat je nu eindelijk wel eens je toestel wilt hebben. Ik zie dat je bestelde toestel, Huawei P30, 12 november weer bij ons is binnengekomen. Er was een schaarste ontstaan dus we moesten wachten op een nieuwe levering. Heb je inmiddels je toestel in ontvangst mogen nemen? 


  • Auteur
  • Topper
  • November 17, 2020

@Job_  helaas nog geen enkel bericht gehad van KPN.


Job_
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud Moderator
  • November 17, 2020

Dat is niet zo mooi, sorry daarvoor. Wil je ter verificatie je 06-nummer invullen in je profiel? Dan ga ik aan de slag. 


  • Auteur
  • Topper
  • November 17, 2020

@Job_ profiel is ingevuld, dank alvast.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 18, 2020

@Job_ profiel is ingevuld, dank alvast.

Hi @RaymondB. Ik pak 'm even over van @Job_ , alleen heb ik slecht nieuws. Specifiek de Huawei P30 Pro NE Dual-SIM 256GB Silver Frost is helemaal niet meer leverbaar. Blijkbaar is deze bestelling tussen wal en schip beland. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je zit nu al een hele tijd te wachten op iets dat niet gaat komen. De kortste klap is om even te bellen met 0800-0402 om de annulering te regelen, en eventueel een ander toestel te kiezen.


  • Auteur
  • Topper
  • November 18, 2020

@Paul_ Dit vind ik toch wel echt super slecht dat ik eerst krijg te horen dat hij 12 Nov binnen is gekomen. En dan nu de mededeling dat hij niet meer gaat komen. 5 weken zonder enige reactie vanuit KPN is toch echt diep triest. Dat de klant hier zelf achteraan moet om meer duidelijkheid te krijgen is niet zoals ik gewend ben van KPN. Ik zal contact opnemen en dan zullen ze toch met een heel goed aanbod moeten komen dit keer.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 18, 2020

@Paul_ Dit vind ik toch wel echt super slecht dat ik eerst krijg te horen dat hij 12 Nov binnen is gekomen. En dan nu de mededeling dat hij niet meer gaat komen. 5 weken zonder enige reactie vanuit KPN is toch echt diep triest. Dat de klant hier zelf achteraan moet om meer duidelijkheid te krijgen is niet zoals ik gewend ben van KPN. Ik zal contact opnemen en dan zullen ze toch met een heel goed aanbod moeten komen dit keer.

Ik kan het niet anders dan met je eens zijn...


  • Auteur
  • Topper
  • November 18, 2020

@Paul_  @Job_  ik heb vanochtend contact gehad. Helaas is de service zo slecht dat het nog niet opgelost is. Nu moet ik het zelf maar oplossen door terug te gaan naar de winkel om de bestelling te annuleren. Ik verwacht als de fout bij KPN ligt dat dit netjes en direct opgelost wordt. Dus ik kan eerst nu inmiddels 5weken wachten op een toestel die niet meer gaat komen en dan zelf de boel maar moeten oplossen. Lekkere klantenservice is dat. Kan dit niet gewoon fatsoenlijk opgelost worden.


Job_
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud Moderator
  • November 20, 2020

Wat raar, Raymond! Kan me goed voorstellen dat je dit zegt, het toestel is immers niet leverbaar. Ik zie dat je de order inmiddels hebt geannuleerd in de winkel en een nieuwe bestelling hebt ingelegd via BelSimpel. Sorry nogmaals dat dit zo stroef is gegaan vanuit ons.Â