Skip to main content

Ik heb vaak dat iemand mij belt en dat mijn mobiel dan niet overgaat.

De genedie mij belt krijgt dan gelijk mijn voicemail. Er komt ook geen melding van een gemiste oproep. De melding van een ingesproken voicemail komt pas zeer geruime tijd later. 

Ik heb wel gewoon bereik, en heb de telefoon soms zelfs in mijn handen.

Heeft iemand dit probleem ook en hopelijk een oplossing daarvoor? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @1971Erwin, welkom op ons forum!
Dat is niet handig! Ik heb meteen nog een paar vragen.

  • Gaat uitbellen wel gewoon goed? 
  • Heeft het wel gewerkt?
  • Ben je niet bereikbaar voor álle nummers of alleen specifieke nummers? Zit er ook een patroon in? Bepaalde providers? Alleen mobiele/huistelefoons?
  • Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?
  • Kun je het ook eens proberen met een ander toestel? En eventueel met een andere simkaart in jouw toestel?

Als je hier liever direct contact over wilt hebben kun je ook met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service 


I.v.m. je omschrijving: staat “niet storen” misschien per ongeluk aan?


I.v.m. je omschrijving: staat “niet storen” misschien per ongeluk aan?

@PeterG , nee die staat niet aan. Het probleem doet zich ook niet altijd voor. Bedankt voor het meedenken.


Hoi @1971Erwin, welkom op ons forum!
Dat is niet handig! Ik heb meteen nog een paar vragen.

  • Gaat uitbellen wel gewoon goed? 
  • Heeft het wel gewerkt?
  • Ben je niet bereikbaar voor álle nummers of alleen specifieke nummers? Zit er ook een patroon in? Bepaalde providers? Alleen mobiele/huistelefoons?
  • Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?
  • Kun je het ook eens proberen met een ander toestel? En eventueel met een andere simkaart in jouw toestel?

Als je hier liever direct contact over wilt hebben kun je ook met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service 

@Thomas , uit bellen gaat goed. Alles heeft ook goed gewerkt. Het betreft willekeurige nummers, mobiel en vast. Ik kan er geen patroon in ontdekken. Met mijn sim-kaart in een andere telefoon heb ik hetzelfde probleem. Ik ben in Nederland. 


Duidelijk @1971Erwin, wat we nog kunnen proberen is VoLTE uitzetten. Dit kun je op je toestel zelf aanpassen. Kun je dat eens proberen? Ik kan het anders vanaf hier ook uitzetten.

Als dat het niet oplost kunnen we hiermee nog bij de technische dienst aankloppen maar dan hebben we wel een paar voorbeelden nodig. Met nummers en tijdstippen. Als je die hebt kun je me die wel in een privébericht sturen, dan ga ik er voor je achteraan.


@Thomas , ik heb VOLTE uitgezet. Nu maar even afwachten of dit de oplossing is. Ik laat het met een paar dagen wel weten of het probleem is opgelost 


@1971Erwin was dit de oplossing?


@Thomas , Helaas niet. Heb gisteren nieuwe SIM- kaart gekregen, om dat in ieder geval ook uit te sluiten. Verdere suggesties zijn welkom.


Nog niet aan bod geweest: welke telefoon heb je? (merk/type)

Hoe oud is deze?

Al eens uit en weer aan gezet?


@PeterG , een Samsung A52, 3 maanden oud. Daarvoor een A51 met hetzelfde probleem.  Al verschillende malen uit/aan gezet.


Ander toestel. Hetzelfde probleem? Dan zou je denken dat het toch iets met het netwerk is m.b.t. jouw aansluiting. 


Als je een paar voorbeelden hebt met nummers en tijdstippen kunnen wij hier de technische dienst voor aansturen. Als je wilt kun je me die in een privébericht sturen of hierover even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Misschien dat mijn collega's van de technische dienst hiermee iets kunnen ontdekken


@Thomas , heb je net privé bericht gestuurd met een viertal voorbeelden. 

Hoor graag of jullie technische dienst hier iets mee kan.