Skip to main content

Ik woon in Brazilie. Mobiele telefoon verloren. reeds geblokkeerd. Machtiging autom. afschrijving reeds geblokkeerd.

Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt & klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Natalman123 ,

Vervelend. Goed dat je de simkaart meteen hebt geblokkeerd. 
 

Bereikbaar blijven? Vraag na blokkade telefonisch direct een nieuwe simkaart aan.

 

Heb je geen MijnKPN? Bel dan gratis naar onze Klantenservice om je simkaart te laten blokkeren. Bellen kan ook vanuit het buitenland. Je betaalt het tarief voor bellen in het buitenland. 
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Vanuit het buitenland: 

Bron: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/verlies-diefstal.htm#/

 

Waf betreft de automatische machtiging: Gaat het om een lopend abonnement? Dan is blokkeren van de incasso zeker niet handig. Het abonnement loopt namelijk gewoon door zolang je het niet opgezegd hebt. Wil je opzeggen? Dat kan (mits contractvrij) via het hierboven getoonde nummer. 


bedankt voor je antwoord. Ik kan niet bellen, want ben telefoon 2 maanden geleden verloren. Nummer laten blokkeren. Is toch normaal dat ik mijn incasso geblokkeerd heb, betaal al 2 maanden voor iets wat ik niet meer gebruik. Heb reeds opgezegd. Was ook raar, want kon mijn adres hier in Brazilie niet opgeven. Woon hier ruim een jaar nu. Moest mijn "oude" adres is Nederland opgeven!


Reageer