Skip to main content

Anderhalf uur geleden heb ik de pukcode van deze KPNwebsite ingevoerd. Dit lukte netjes. Vervolgens heb ik een nieuwe code ingetypt. Deze pakt het toestel niet, waardoor ik elke keer het bericht krijgn "Probeer over een uur opnieuw" Hoe krijg ik mijn mobiel weer werkend?

Ik heb hetzelfde en kan nu elke keer na 1 uur pas weer opnieuw inloggen, maar de nieuwe code pakt niet.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Ik heb dus vanaf deze website de pukcode ingetypt. Dit ging goed. Vervolgens een nieuwe code gemaakt, maar deze pakt niet. Wat nu?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Ha @Paula10, jammer dat het nog steeds niet gelukt is n.a.v. mijn tips in m'n privébericht. Is het mogelijk dat je een verkeerde pukcode hebt? Wil je dit eens controleren via onze website? Daar kan je je pukcode opvragen. Als je daarna twee keer een nieuwe 4-cijferige pincode invoert, moet het zeker goed komen. 


Nee, de pukcode heb ik twee keer ingevoerd en dat ging goed. Bij het invoeren van het nieuwe telefoonnummer ging het mis bij de tweede keer, dan kwam er te staan “Probeer het opnieuw na een uur”. Ik ben gaan googlen en het blijkt dat vrij vaak de pukcode niet werkt. Zij raadden aan de simkaart in een andere telefoon te zetten, de pukcode in te tikken en twee keer het nieuwe telefoonnummer en vervolgens het simkaartje weer in de eigent telefoon te zetten. Dit zou dan de enige manier zijn, die werkt. Morgenvroeg ga ik bij de KPN winkel langs. Hopelijk kunnen zij het oplossen.


Is het uiteindelijk opgelost, @Paula10?