Skip to main content

Beste,

Afgelopen donderdag heb ik een toestel besteld inc. Simkaart.

 

Ik heb keurig een bevestiging ontvangen en mocht een afspraak inplannen.

Zaterdag zou ik mijn nieuwe toestel binnen krijgen via AMP Group dit is niet gebeurd. sterker nog het is inmiddels al maandag avond en ik heb nog steeds niks ontvangen, geen mail geen telefoontje niks.

 

Ik heb vandaag de klantenservice van KPN gebeld die verteld mij contact op te nemen met de koerier, dit heb ik gedaan maar krijg geen gehoor.

 

ik ben ten einde raad, ik zit met een drukke agenda ik kan niet elke dag afwachten wanneer de koerier langs komt, op dit moment weet ik niet eens meer of de telefoon nog geleverd wordt.

Graag zou ik willen dat dit proffesioneler wordt aangepakt, ik kan niet zien waar het toestel momenteel is het enige wat ik heb ontvangen is een bestellings code.

 

 

Hoi @Bestelling nog niet ontvangen, welkom. 

Ik kan mij voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over wanneer je jouw toestel krijgt. 

Je maakt een afspraak en verwacht dat ze dan komen, maar helaas. Vervolgens kan je ze ook nog niet bereiken. :(

Nu zijn we een paar dagen verder. Ik hoop dat je het toestel al hebt. 

Zo niet, zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Graag inclusief bestelnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Beste @Bart_Z 
 

Bedankt voor uw antwoord.

Mijn bestelling heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. 
 

Ik heb mijn profiel zodoende aangepast, als u meer gegevens nodig hebt hoor ik dat graag.


Je hebt alleen een afspraak gemaakt toch? Je hebt verder helemaal geen track & trace gekregen? 

Want als ik naar de voorraad bekijk. Dan is die er niet en wordt deze pas in week 2 weer verwacht.