Skip to main content

Dezelfde problemen in Londen, niet te doen soms daar een netwerk verbinding te krijgen. Op vliegveld ook hele slechte verbinding. Alle beheerders geprobeerd werkte vaak niet of echt heel traag. 20 jaar terug niveau.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt tOrigineel topic]

Hoi @Guido Vincent en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je geen netwerkverbinding hebt. Heb je de providers  EE, Three, Sky Telecom, O2 en Vodafone allemaal al geprobeerd? Heb je ook je toestel al eens opnieuw opgestart sinds je in Engeland gearriveerd bent? Dat wil ook nog wel eens helpen. 🙂


Yep, allemaal geprobeerd en meerdere keren toestel opnieuw opgestart. Was echt heel slecht, gelukkig WiFi in het hotel, anders had ik weinig kunnen opzoeken.


Fijn dat de wifi in het hotel dan inderdaad goed werkt en erg gek dat het bereik daar zo slecht is. 😕 Is er toevallig iemand anders in de buurt met een KPN abonnement en ervaart diegene dezelfde problemen? Mocht er iemand in de buurt zijn, maar mocht diegene geen KPN abonnement hebben, zou je jouw simkaart dan eens in dat toestel willen testen? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat, aangenomen dat je nog in Engeland bent. 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het uiteindelijk toch weer opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten!