Skip to main content

Beste…

Ik stel deze vraag voor me vriendin.

Zei kan der abonnement verlengen vandaag.

Echter als zei deze pagina bezoek waar je kan verlengen krijg je rode balk bovenaan en of krijg je fout melding het luk op dit moment niet om deze pagina te openen.

 

Diverse methode geprobeerd.

Via laptop, pc, 2 mobiels.

Zowel wifi als op 4g en 5g.

Blijven zelfde meldingen ontvangen.

 

Geen storing volgens jullie website.

Beetje frustrerend

 

Zelf ik kamp met wifi problemen die veel te laag in norm is dan wat ik normaal heb.

En voor 70 euro per maand vind ik t niet erg top!

Graag over beide kwesties contact graag!

 

Goedemorgen @SkyeAngel en welkom hier op ons forum :)

Is het je vriendin inmiddels nog gelukt om te verlengen via de verlengpagina op onze website of krijgt ze nog steeds de hele tijd een foutmelding te zien? Ik ben de afgelopen tijd geen soortgelijke signalen tegengekomen dus ik ben in eerste instantie even benieuwd naar de huidige status.

Wat betreft de snelheid van je wifi; de snelheid waarvoor je een contract hebt, heeft betrekking op de snelheid die binnenkomt op de Experia Box. Als je een pc of laptop rechtstreeks met kabel aansluit op de Experia Box, dan zou je de snelheid van je contract moeten halen. Via de wifi gaat die vlieger helaas niet op. Wifi is een draadloos signaal dat zich door de lucht moet verplaatsen en dat zorgt ervoor dat je snelheid inlevert. Daarbij heb je met wifi natuurlijk ook te maken met je omgevingsfactoren die invloed hebben op een wifi signaal. Hierbij kun je denken aan de bouw van de woning, isolatie, andere wifi netwerken in de omgeving, dimmers, muren, plafonds, deuren, magnetrons etc. etc. Wat voor snelheid haal je momenteel via de wifi? Ik kan je sowieso adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager!


Hoi @SkyeAngel , is het inmiddels gelukt om te verlengen?