Skip to main content
Beantwoord

Moet ineens betalen voor bellen maar heb nog tegoed?

  • May 6, 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemorgen, ik hen nog een beltegoed van 12090 nu moet ik ineens 0,33 cent per minuut gaan betalen; waar zijn mijn belminuten gebleven???? Komt dit door de overgang van Telfort naar kpn ???? Zie uw antwoord graag tegemoet. 
Mvg Chris

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op het forum @Mipato!

Ik zie dat je in de periode 8 april tot en met 7 mei, 942 minuten hebt gebeld. Dit terwijl je 895 minuten in je bundel had zitten in deze periode. Je hebt dus 47 minuten gebeld, terwijl je bundel al op was, daar komen de kosten nu vandaan. Je bent de nieuwe periode (8 mei-7 juni) nu gestart met 575 minuten:slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2020

Welkom op het forum @Mipato!

Ik zie dat je in de periode 8 april tot en met 7 mei, 942 minuten hebt gebeld. Dit terwijl je 895 minuten in je bundel had zitten in deze periode. Je hebt dus 47 minuten gebeld, terwijl je bundel al op was, daar komen de kosten nu vandaan. Je bent de nieuwe periode (8 mei-7 juni) nu gestart met 575 minuten:slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu duidelijk is waar de kosten vandaan komen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: