Skip to main content

hi, als ik Tmobile’s advertentie bekijk zie ik dat je bij  hun een apple watch kunt afnemen. Als ik er een zou willen niet wil wachten tot jullie met iets aan informatie komen, kan ik mn apple watch alvast bij Apple halen en later de esim bij jullie krijgen?

Hallo @Ryan07 ,

 

Er is nu nog niets over bekend. Zodra er iets bekend is, wordt het op het forum en op de website van KPN bekend gemaakt. 

 

 

 

Op de website staat: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

 

Ook bij Vodafone is er nog geen beweging : 


eSIM + Smartwatches
Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model. Wij blijven ontwikkelingen in de markt volgen en kijken daarbij ook naar de wensen van de klant. Als wij ons aanbod hierop aanpassen, gaan we onze klanten hierover informeren.


hoi,

 

bedankt voor je tijd en antwoord. Ik lees overal inderdaad dat er niks over bekend is, alleen had op zn minst verwacht dat er wel antwoord gegeven kan worden of we de apparaten per se bij KPN moeten afnemen of ook bij apple zelf kunnen aanschaffen. Ik vraag het wel aan tmobile dat antwoord kan niet veel afwijken van KPN als die ooit nog met info komen...


Hoi @Ryan07 ,

Uiteraard kun je apparatuur zoals een smartwatch overal kopen. Dat geldt ook voor een telefoon. Je hoeft deze apparatuur dus niet persé bij KPN te kopen. 

Alleen is er nu dus nog niets over een e-sim bekend. 


“KPN gaat Apple Watch met 4G ondersteunen

KPN belooft de 4G-versie van de Apple Watch in de toekomst te ondersteunen. Die versie van de Apple Watch was tot nu toe niet in Nederland verkrijgbaar.”

Vandaag in Oberhausen de Watch 7 met e-sim aangeschaft op basis van dit bericht bij RTL nieuws. 
ik mag toch hopen dat we niet voor de gek worden gehouden door KPN! 
 

 

 


 De toekomst is bij KPN altijd een zeer ruim begrip.

Het onderstaande schreef KPN begin 2019…

...maar eind 2021 is er nog niets mee gedaan. :confounded:


Dat zou betekenen dat ik niet zo lang meer bij KPN zal blijven als de concurrentie deze faciliteit wel gaat bieden. En ik zal vast niet de enige zijn. 


Dat zou betekenen dat ik niet zo lang meer bij KPN zal blijven als de concurrentie deze faciliteit wel gaat bieden.

Dat is natuurlijk jouw goed recht.


https://community.t-mobile.nl/diensten-en-services-563/apple-watch-cellular-t-mobile-multisim-335289


hi, als ik Tmobile’s advertentie bekijk zie ik dat je bij  hun een apple watch kunt afnemen. Als ik er een zou willen niet wil wachten tot jullie met iets aan informatie komen, kan ik mn apple watch alvast bij Apple halen en later de esim bij jullie krijgen?

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


Dat zou betekenen dat ik niet zo lang meer bij KPN zal blijven als de concurrentie deze faciliteit wel gaat bieden.

Dat is natuurlijk jouw goed recht.

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


 De toekomst is bij KPN altijd een zeer ruim begrip.

Het onderstaande schreef KPN begin 2019…

...maar eind 2021 is er nog niets mee gedaan. :confounded:

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


“KPN gaat Apple Watch met 4G ondersteunen

KPN belooft de 4G-versie van de Apple Watch in de toekomst te ondersteunen. Die versie van de Apple Watch was tot nu toe niet in Nederland verkrijgbaar.”

Vandaag in Oberhausen de Watch 7 met e-sim aangeschaft op basis van dit bericht bij RTL nieuws. 
ik mag toch hopen dat we niet voor de gek worden gehouden door KPN! 
 

 

 

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


hi, als ik Tmobile’s advertentie bekijk zie ik dat je bij  hun een apple watch kunt afnemen. Als ik er een zou willen niet wil wachten tot jullie met iets aan informatie komen, kan ik mn apple watch alvast bij Apple halen en later de esim bij jullie krijgen?

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


Hallo @Ryan07 ,

 

Er is nu nog niets over bekend. Zodra er iets bekend is, wordt het op het forum en op de website van KPN bekend gemaakt. 

 

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

 

Op de website staat: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

 

Ook bij Vodafone is er nog geen beweging : 


eSIM + Smartwatches
Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model. Wij blijven ontwikkelingen in de markt volgen en kijken daarbij ook naar de wensen van de klant. Als wij ons aanbod hierop aanpassen, gaan we onze klanten hierover informeren.

 


Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)


@Mr Stootshorn , Dat is te merken dat je heel blij bent, 8 keer geplaatst :grin: nu hopen dat je ook blij blijft, ik was minder te spreken over de magenta masten en hun bereik, het was kort gezegd hier gewoon ruk, dat het bij jou goed mag zijn.:wink:


Wow, @Mr Stootshorn, wat een waterval van hetzelfde bericht. Denk je echt dat anderen na éèn bericht niet al tot de conclusie waren gekomen dat jij zojuist het besluit genomen hebt en jouw abbo bij KPN opgezegd hebt en overgestapt bent naar T-Mobile

Heb je nu nog wel een ander mobiel abonnement bij KPN?

Heb je televisie van KPN?

Ben je een voetballiefhebber?

Heb je Netflix, Spotify of het pluspakket?

 

Bron


ik was minder te spreken over de magenta masten en hun bereik, het was kort gezegd hier gewoon ruk, ...

Ik ben juist zeer te spreken over de dekking van T-Mobile. Ik heb in de vele vele jaren dat ik abonnee van T-Mobile ben nog vrijwel nooit slecht of geen bereik gehad.


Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

KPN is dus nu 8 klanten kwijt? 😜

Nee, serieus nu. Levert T-Mobile te Apple Watch 7 cellular dan al volgende week uit? Bij Apple zelf duurt de levering nog 3 weken. 

Ik heb gewoon een losse Apple Watch 7 Cellular besteld. En ik ga er van uit dan in de komende weken KPN wel loskomt met die eSIM. Geen stress


Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

KPN is dus nu 8 klanten kwijt? 😜

Nee, serieus nu. Levert T-Mobile te Apple Watch 7 cellular dan al volgende week uit? Bij Apple zelf duurt de levering nog 3 weken. 

Ik heb gewoon een losse Apple Watch 7 Cellular besteld. En ik ga er van uit dan in de komende weken KPN wel loskomt met die eSIM. Geen stress

Zal er trouwens denk ik aan liggen dat ik de roestvrijstalen besteld heb


Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

KPN is dus nu 8 klanten kwijt? 😜

Nee, serieus nu. Levert T-Mobile te Apple Watch 7 cellular dan al volgende week uit? Bij Apple zelf duurt de levering nog 3 weken. 

Ik heb gewoon een losse Apple Watch 7 Cellular besteld. En ik ga er van uit dan in de komende weken KPN wel loskomt met die eSIM. Geen stress

Geen idee, heb mijn Apple Watch lte uit Duitsland, die weer functioneel wordt. Succes met het geduld.


In de toekomst ondersteunen is nogal een ruim begrip, hopen dat kpn niet zo langzaam is als met de ondersteuning van e-Sim die pas een jaar na t-mobile is begonnen


Ik ben vanwege het nieuwsbericht juist overgestapt naar KPN, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen nu blijkt dat KPN de apple watch nog niet ondersteund, en T-mobile wel.  Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat KPN het toestaat dat t-mobile het abb overneemt toch?


Het zou fijn zijn als KPN nu eens aangaf wanneer de Watch 7 ondersteund wordt. Heb inmiddels de Watch 7 en wil er graag, los vd iPhone, mee bellen. 
Wanneer???