Skip to main content
Beantwoord

Multisim activatie Apple Watch blijft hangen

• July 11, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb eergisteren mijn Apple Watch gekoppeld aan mijn 06 nummer, maar de activatie lijkt nu al meer dan 36 uur te duren. In de Watch-app op mijn iPhone blijft hij hangen op “Activatie bezig”. Er is een stabiele wifi-verbinding en de iPhone draait op de nieuwste iOS-versie.

medewerker gesproken die dit niet eerder had gezien. (zie al wel veel incidenten op dit forum)

Nu is de 5 werkdagen wachten optie nu voor de vakantie periode in mijn ogen geen optie. 

Kan iemand van de technische dienst me ondersteunen. ik geef graag mee info of mijn EID van de apple watch.  om dit zsm mogelijk te maken voor onze vakantie.

Nico

Beste antwoord door Denise van KPN

Als je verwacht even snel de multisim in te stellen, dan valt dit even rauw op je dak. Onder normale omstandigheden zou hebt niet zo lang moeten duren. Maar soms gaat het mis en kan het 3 tot 5 dagen duren. Als het daarna nog niet gelukt is, dan is het handig als iemand van de technische dienst meekijkt. Daarvoor zal dan een ticket aangemaakt moeten worden via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Als je verwacht even snel de multisim in te stellen, dan valt dit even rauw op je dak. Onder normale omstandigheden zou hebt niet zo lang moeten duren. Maar soms gaat het mis en kan het 3 tot 5 dagen duren. Als het daarna nog niet gelukt is, dan is het handig als iemand van de technische dienst meekijkt. Daarvoor zal dan een ticket aangemaakt moeten worden via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.