Skip to main content
Beantwoord

Multisim activatie is al 3 dagen suspended

• June 16, 2023
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Mijn multidimensionale is al 3 dagen suspended,ettelijke keren gebeld met de kpn naar de winkel geweest,maar het is nog steeds niet opgelost.krijg ik een bericht als hij het weer doet 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Wellicht had je mijn bericht niet gezien, @Elisabeth1939? Maar zou je je gegevens in jouw forumprofiel willen plaatsen? Dan kan ik meekijken naar wat er aan de hand is. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen graag verder. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Elisabeth1939, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt met de multisim. In principe moet dat binnen 4 uur werken, mocht dat niet zo zijn dan wordt het binnen 5 werkdagen handmatig alsnog opgelost. In uitzonderlijke gevallen werkt het dan nog steeds niet. Is het bij jou inmiddels opgelost? Zo niet, wil je dan óf nog eens bellen met 0800-0402 morgen óf je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 21, 2023

Na 6 dagen suspenderen werkt mijn multisim nog steeds niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 22, 2023

Bij mij is het nu de achtste dag dat mijn multisim is nog steeds in de status suspendeer.Duurt te lang.

Admin: afgesplitst en samengevoegd met eigen topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wellicht had je mijn bericht niet gezien, @Elisabeth1939? Maar zou je je gegevens in jouw forumprofiel willen plaatsen? Dan kan ik meekijken naar wat er aan de hand is. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen graag verder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2023

Na 12 dagen nog steeds suspended

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heel rot dat het nog niet opgelost is! Zoals ik in mijn bericht hierboven aangaf, kan je het beste even contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct meekijken en actie ondernemen. Mocht je dat niet willen/kunnen, kan je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.