Skip to main content

Mijn multidimensionale is al 3 dagen suspended,ettelijke keren gebeld met de kpn naar de winkel geweest,maar het is nog steeds niet opgelost.krijg ik een bericht als hij het weer doet 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste @Elisabeth1939, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt met de multisim. In principe moet dat binnen 4 uur werken, mocht dat niet zo zijn dan wordt het binnen 5 werkdagen handmatig alsnog opgelost. In uitzonderlijke gevallen werkt het dan nog steeds niet. Is het bij jou inmiddels opgelost? Zo niet, wil je dan óf nog eens bellen met 0800-0402 morgen óf je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Na 6 dagen suspenderen werkt mijn multisim nog steeds niet.


Bij mij is het nu de achtste dag dat mijn multisim is nog steeds in de status suspendeer.Duurt te lang.

Admin: afgesplitst en samengevoegd met eigen topic


Wellicht had je mijn bericht niet gezien, @Elisabeth1939? Maar zou je je gegevens in jouw forumprofiel willen plaatsen? Dan kan ik meekijken naar wat er aan de hand is. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen graag verder. 


Na 12 dagen nog steeds suspended


Heel rot dat het nog niet opgelost is! Zoals ik in mijn bericht hierboven aangaf, kan je het beste even contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct meekijken en actie ondernemen. Mocht je dat niet willen/kunnen, kan je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.