Skip to main content

Ik heb een maandje geleden een Apple Watch Ultra 2 via KPN online besteld, maar ik krijg met geen mogelijkheid multisim geactiveerd. Ik krijg de melding ‘’Deze multisim is al in gebruik op een andere smartwatch’’. Ik heb echter nooit een andere smartwatch met esim gehad. Ik ben ook al naar de KPN winkel geweest. De medewerkers hebben van alles geprobeerd, onder andere een nieuwe simkaart in de iPhone 15 Pro Max ipv esim, en ook de multisim verwijderd in het systeem waar zij toegang tot hadden.Hier heb ik geen sms met bevestiging van gehad, dus ik denk dat er toch iets mis gaat in de interne systemen. Multisim is wel verdwenen uit MijnKPN. Ik heb al meerdere tips uit andere topics geprobeerd, maar kom geen stap verder. Zowel de MijnKpn app en de Watch zijn up to date.  

Hoi @djryan87

Gewoonlijk is het inderdaad voldoende om Multisim te verwijderen en opnieuw te activeren op je Watch. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met activeren. Zo niet, de snelste weg voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice op 0800-0402! Onze collega's helpen je dan direct verder.