Skip to main content

Via de apple watch app de multi sim geactiveerd en alles doorlopen. Bij aanbieder blijft echter activeren staan. Ik heb de helpdesk gebeld, deze kwamen niet verder en adviseerden maar een kpn store op te zoeken, misschien dat zij iets wisten. Ik heb alles opnieuw opgestart, in de app alle mobiele abonnementen meermaals verwijderd, de apple watch naar fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw geinstalleerd. Helaas verandert er niets. De software is up to date op beide apparaten en de aanbieder versie is 54.0. 
Graag hulp! 

Hi @Will I am4 en welkom op het forum! 

Bedankt voor het aanvullen van je profiel. 😄 Ik zie dat je naar aanleiding van het telefoongesprek feedback hebt ingevuld en daarin ook hebt aangegeven dat je nog geen oplossing hebt gevonden. Die feedback wordt opgepakt door een aparte afdeling en zij zullen hierover ook binnen 3 á 5 werkdagen contact met je opnemen. Ook om een oplossing te vinden.

In de tussentijd heb ik ook naar de multisim aanvraag gekeken, maar deze zie ik niet in mijn systeem terug komen. Hij lijkt dus helemaal niet binnen te komen. 😕
Wat als je de multisim activatie opnieuw probeert? Controleer daarbij ook goed of je inlogt met het MijnKPN account waar je mobiele abonnement met multisim aan gekoppeld is. 

Mocht dat niet lukken, laat het dan gerust weten! 


Dag Sanne, 

helaas kan ik niets opnieuw invullen omdat dat scherm niet meer verschijnt. Zodra ik het scherm mobiel netwerk open zie ik een scherm zoals  in de bijgevoegde afbeelding

 


Hmmm, heb je de dienst Apple beta Private Relay (privedoorgifte) geactiveerd toevallig? Die zorgt er namelijk voor dat de Multisim activatie niet doorloopt. Mocht je die gebruiken en uit willen zetten, neem dan contact op met Apple

Mocht je dit niet gebruiken, zou je dan je telefoon en Apple Watch van elkaar los willen koppelen, beiden opnieuw op willen starten en ze daarna opnieuw met elkaar verbinden? 
Ik ben benieuwd of de activatie dan wel doorloopt. 🤞


Ik heb gecheckt. Privedoorgifte staat uit. Heb de watch ontkoppeld, beide apparaten opnieuw opgestart en de watch opnieuw gekoppeld.  Helaas heeft dit alleen geleid tot exact hetzelfde scherm als hierboven. 


Dan heb je alles geprobeerd. Ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt hiervoor! Zij pakken het binnen 10 werkdagen op en nemen nog telefonisch contact met je op, mocht dit nodig zijn. Als je dus binnenkort gebeld wordt door een onbekend of afgeschermd nummer, dan is de kans groot dat het mijn collega's zijn. 

Hopelijk is het dan snel opgelost. 🙂 Laat je weten hoe het is gegaan?