Skip to main content

Ik heb een issue met multisim i.c.m. mijn nieuwe apple watch s8. Deze heb ik recent ontvangen als vervanger van de vorige (ook recent nieuw gekocht). Op die 'oude' heb ik keurig multisim geactiveerd. Door een gebrek aan deze apple watch heb ik die moeten omruilen. Ik heb op de te retourneren apple watch alles hersteld naar fabriekswaarden.

Op de nieuwe apple watch wil ik weer multisim instellen maar dat lukt niet omdat blijkbaar de multisim nog 'gekoppeld' is aan oude apple watch. Een uur met KPN support aan de lijn gezeten maar die verwijzen me naar dit forum. 

Via de apple watch app kan ik niks doen (ondanks dat wat in dit forum gezegd wordt). Ergo, ik vraag KPN om de multisim uit te zetten/ontkoppelen. Graag advies of actie!

Hoi @PaulJeroen, welkom op ons forum!

Hoe kan ik Multisim uitzetten?

Je kunt je Multisim abonnement dagelijks kosteloos opzeggen:

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • TIk op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies beheer KPN NL account
  • Log in met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

Of bekijk onze toestelhulp tool voor specifieke uitleg per smartwatch.

Bij het opzeggen van je Multisim abonnemet blijft het eventueel afbetalen van het toestelkrediet van de Apple Watch doorlopen bij het mobiele abonnement. Heb je jouw Apple Watch in één keer betaalt of heb je het krediet al afgelost, dan geldt dit niet.

Alles over Multisim kun je vinden in dit topic:

Als het uitschakelen niet (meer) lukt omdat je het toestel bijvoorbeeld niet meer hebt is de snelste manier even met ons te bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen hem per direct weer uitschakelen waarna je hem opnieuw kunt bestellen.

 

Admin edit: ik heb dit topic op slot gezet


Beste Thomas,

De handleiding is nvt omdat ik alleen nieuwe toestel nog heb. Ik heb gebeld naar 0800-0402 maar je collegas zeggen dat ze  eea NIET kunnen uitzetten. Heel raar???

 


Ik kijk even met je mee @PaulJeroen, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi Thomas, ik heb profiel aangevuld met adres en klantnummers.

 


Bedankt! Ik heb m verwijderd, er kan even een paar uur overheen gaan. Kun je hem later nog eens proberen te activeren?

Ik geef de feedback ook even door bij mijn collega's want dit moet voor hen ook een druk op de knop zijn.


Ok top. ik wacht een paar uur en dan probeer ik het nog eens! 

Goed dat je je collega’s inlicht want die hebben er geen weet van :-)

 


Is het nu bij jou wel gelukt @PaulJeroen  ?? 
ik heb nl hetzelfde probleem


Jezeker, door tussenkomst van remco van kpn in dit forum was het binnen dag opgelost!!


@Thomas Ik heb exact het zelfde probleem.. Zou je,dit bij mij ook kunnen uitschakelen?


Ik heb ook hetzelfde probleem. Is dat op te lossen?

Â