Skip to main content

Multisim activeren voor Apple Watch 12 lukt niet

• September 25, 2026
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ben al een week bezig om een multisim geactiveerd te krijgen op mijn Apple Watch 12. Opvallend genoeg ervaar ik problemen die al jaren op dit forum worden omschreven, maar toch lukt het KPN niet om mij te helpen. Ik heb inmiddels al 4 x mij watch opnieuw ingesteld. Uiteraard zonder oplossing en kijk ik nog altijd naar een eindeloze activatie in de Watch app. Iemand suggesties? Overstappen naar Vodafone ofzo?

5 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 25, 2026

Durf ik je niet te zeggen aangezien ik er hier bij me vrouw zo doorheen liep.

En op me Ultra ook.

Wellicht kan een moderator kijken of je nog wat lopende punten heb op je contract want dan activeert hij ook niet.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

Ik zou naar een kpn winkel gaan en daar je probleem voorleggen. Hun kunnen ook makkelijk contact leggen met de technische helpdesk die in interne systemen kan kijken of er daar iets mis gaat. Ik heb dit probleem ook gehad namelijk een hele tijd terug.

Ik stond vervolgens wel bijna een uur in de winkel maar het was wel opgelost.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Begrijp inderdaad dat de technische helpdesk een actie moet ondernemen, maar daar zit ik dus al een week op te wachten zonder indicatie wanneer het dan opgelost zou kunnen zijn. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 25, 2026

Begrijp inderdaad dat de technische helpdesk een actie moet ondernemen, maar daar zit ik dus al een week op te wachten zonder indicatie wanneer het dan opgelost zou kunnen zijn. 

ja zou kunnen maar dan moet je het wel melden bij ze.

Of laten melden door klantenservice.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Dat is precies het punt, er liggen al twee verzoeken, maar er gebeurt niets. Geen idee wat ik verder nog kan doen.