Skip to main content
Vraag

Multisim activeren voor mijn Apple Watch lukt niet, blijft hangen

  • June 25, 2026
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Hi allen!

Ik probeer al een week om mijn Apple Watch SE te koppelen met telefoonnummer en e-sim/multisim.

Er staat 2x KPN nl en de bovenstaande blijft laden (hangen) en kan verder nergens op drukken. Als ik op de tweede, met mijn telefoonnummer druk, dan staat er dat ik het later moet proberen.

Maar, heb alles al geprobeerd. Telefoon opnieuw instellen, Apple Watch al meerdere keren gewist en gekoppeld, e-sim verwijderd en weer erop. En nog heel veel andere dingen. Blijft elke keer hetzelfde!

Kan iemand helpen?
 

 

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Jeff 2410 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en erg gek dat de multisim maar niet wil activeren. 😕

Je hebt je telefoon al opnieuw ingesteld, heb je hem hiermee ook al herstart? 
Zo ja, heb je dan niet toevallig Apple beta Private Relay? Daarmee lukt het namelijk niet om multisim te installeren.
Als dit bij jou actief is, neem dan contact op met Apple support om dit uit te zetten en/of hier hulp bij te krijgen. 

Mocht dit niet op jou van toepassing zijn, volg dan de volgende stappen op deze volgorde uit: 

  1. Ontkoppel de Apple Watch
  2. Zet de Watch terug naar de fabrieksinstellingen
  3. Koppel je iPhone opnieuw met je Watch
  4. Activeer de multisim op Apple Watch

Als dat ook niet helpt raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dan voor je controleren of de multisim bestelling goed is doorgekomen en dit verder met je oppakken. 

Hopelijk is het dan wel snel opgelost. 🙂 Ik hoor de resultaten graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2026

Hi Sanne, ja heb dit echt allemaal geprobeerd.

Ik heb een ticket laten aanmaken bij een winkel dus wordt ergens deze week teruggebeld.

Apple Relay zegt me helemaal niks, dus ga er niet vanuit dat daar iets mee is.