Skip to main content

Ik heb afgelopen zaterdag multisim geactiveerd op mijn Apple Watch. Dat heb ik via de Watch app gedaan op mijn iPhone, zoals beschreven op de KPN website. Multisim activeren via jouw Watch of Wearable-app (kpn.com) Alles lijkt het te doen, alleen kan ik niet gebeld worden als mijn telefoon uit staat. Ik word dan naar mijn voicemail doorgezet. Ik heb getest met verschilldende toestellen en verschillende providers, maar het resultaat is het zelfde. Naar buiten bellen met Apple Watch lukt vreemd genoeg wel. Ik heb al conact opgenomen met de klanteservice, maar die kunnen je niet verder helpen.

 

 

Hi @Watisdit! Welkom op het forum. 

Het is goed mogelijk dat je telefoon niet juist is verbonden met de Apple Watch. Zou je deze stappen van Apple eens willen volgen en zien of het daarmee vehopen is?

Verder is het mogelijk dat met een reset van je Apple Watch het ook opgelost is. Maar gezien dat een stuk ingrijpender is lijkt het me verstandig eerst opnieuw te koppelen. 🙂


Hi @Watisdit! Welkom op het forum. 

Het is goed mogelijk dat je telefoon niet juist is verbonden met de Apple Watch. Zou je deze stappen van Apple eens willen volgen en zien of het daarmee vehopen is?

Verder is het mogelijk dat met een reset van je Apple Watch het ook opgelost is. Maar gezien dat een stuk ingrijpender is lijkt het me verstandig eerst opnieuw te koppelen. 🙂

Hi @Bram_ 

Het is inmiddels opgelost, ik moest mijn mobile service opnieuw activeren. 


@Watisdit goed dat alles weer werkt zoals het zou moeten werken. En bedankt dat je het antwoord hebt gedeeld hier!


Loskoppelen, ontkoppelen aan- of uitzetten. Het maakt niet uit. Telefoon werkt perfect totdat er een gesprek via de AUW2 is geweest. Daarna, bij bellen en gebeld worden hoor ik de andere partij wel, maar zij horen mij niet! Netwerk op AUW2 uitzetten en de mobiel werkt weer als vanouds. Gesprek op AUW2 en alles werkt niet meer. Ben heel benieuwd naar de reactie en hoop op misschien wel een oplossing.


@Gijs Wilmink ik heb het probleem wat jij hier boven beschrijft gelukkig niet. Ik zou het nog eens kunnen testen. Voor alle duidelijkheid:

1) Zet iPhone uit

2) Bel met een ander toestel het nummer wat gekoppeld is aan AWU2 en iPhone

3) Neem op met AWU2

4) Hang op

5) Zet iPhone aan

6) stap2

Dan zou je de andere partij niet meer kunnen horen als je met je iPhone opneemt?