Skip to main content
Beantwoord

Multisim inloggen werkt niet op mijn Samsung Watch 8 Classic

• August 12, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Heb het nu al paar keer geprobeerd maar elke keer als ik probeer in te loggen krijg in de volgende fout.

“Er ging iets mis…Probeer het opnieuw of later nog een keer”

Toestel wat ik gebruik is een fold7 en het inloggen werkt niet op 5G en ook niet op wifi.
Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RDilux en welkom bij de KPN Community. Niet handig dat dit niet werkt dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Je geeft aan dat het misgaat bij inloggen, bedoel je dan het inloggen in je MijnKPN app? Wat als je de app opnieuw installeert, lukt het dan wel?
Neem voor de zekerheid ook de tips en het advies in ons topic over Multisim bij KPN door. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen.

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hi ​@RDilux en welkom bij de KPN Community. Niet handig dat dit niet werkt dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Je geeft aan dat het misgaat bij inloggen, bedoel je dan het inloggen in je MijnKPN app? Wat als je de app opnieuw installeert, lukt het dan wel?
Neem voor de zekerheid ook de tips en het advies in ons topic over Multisim bij KPN door. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen.

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2025

Elke x als ik probeer krijg ik dit te zien na het inloggen

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En als je mijn tips probeert, gebeurt het dan ook nog?

Zo ja, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Dan kan mijn collega samen met je uitzoeken hoe dit zit. 🙂