Skip to main content

Na meerdere keren vragen om multisim stop te zetten, wat volgens KPN elk moment kan, kreeg ik een bevestiging dat mijn abonnement eind december zou stoppen. Een bezoek aan de KPN winkel gaf mij de garantie dat alleen de multisim gestopt zou worden. Extra berichten zijn vermeld in het KPN systeem omdit te bekrachtigen. 
Op de dag vóór de einddatum kreeg ik een SMS dat het abonnement de volgende dag gestopt zou worden.

Ondanks meerdere telefoontjes en een bezoek aan de KPN winkel om er voor te zorgen dat de multisim gestopt zou worden is nu het volledige abonnement gestopt of volgens het KPN bericht, geblokkeerd. Volgens KPN gaan de kosten door ondanks de blokkade.

Het abonnement is volledig weg uit MIJN KPN.

Dit leid dus weer tot bezoek aan de KPN winkel om ervoor te zorgen dat zeker alle kosten gestopt zijn. Het abonnement mogen ze nu houden. Dit heeft al veel te veel tijd gekost.

@Herbert62 Hoe heb je multisim uitgezet? Je moet in jouw smartwatch inloggen met KPN-ID en dan kiezen uitzetten …


Hoi,

dat is al lang geleden (eind october) gedaan.


Hi @Herbert62! Gaat het om het mobiele nummer in je profiel, eindigend op 20? Die is namelijk eind september 2022 uitgeporteerd naar een andere provider. Wil je, als het om een KPN abonnement gaat, het klantnummer hiervan in de persoonlijke opmerkingen van je profiel zetten? 


Nee, het betreft een ander nummer eindigend op 95.

Inmiddels is de multisim verwijderd en het telefoonnummer hersteld.

nu nog afwachten hoe de volgende factuur eruit gaat zien.

mvg

Herbert.

 


@Herbert62 goed dat in ieder geval het nummer hersteld is. Als je straks vragen hebt over de factuur dan hoor ik het van je! Wel wil ik aanraden voor je vragen stelt eerst de factuur in te zien. Kijk daarbij naar de datums die bij de diensten staan aangegeven. Als je geen diensten hebt kunnen gebruiken op een dag die wel in rekening is gebracht help ik je graag.Â