Skip to main content

Beste,

mijn oude Apple Watch met multisim had een defect waardoor dezen is omgeruild voor een anderen.

echter kan ik mijn multisim niet meer activeren op mijn nieuwe Watch omdat dat deze reeds actief is op mijn oude Watch. 

heb meerdere malen de klantenservice gebeld maar helaas komt er geen oplossing. De laatste oplossing van de klantenservice was om een nieuwe simkaart op te sturen dan zal alles weer moeten werken.

Alleen kan helaas nog niet nog mijn nieuwe Apple Watch koppelen aan multisim.

hopelijk kan iemand mij helpen.

 

vriendelijke groet,

 

Mike 

 

Hallo @SolMike91, welkom!

Je kunt dit oplossen door Multisim op jouw Apple Watch via jouw telefoon te verwijderen. Dit doe je zo:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Vervolgens kun je deze opnieuw toevoegen volgens de onderstaande instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'.
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim.
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'.
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren.

 Ik zie dat de informatie over wat te doen als je jouw multisim wilt overzetten naar een nieuw apparaat ontbreekt in dit artikel. Ik ga intern overleggen om te kijken of we deze informatie kunnen toevoegen.

 


Beste Denise, helaas kan dit niet omdat ik de Apple watch en de telefoon niet meer in bezit heb. 

Waardoor ik het niet op deze manier kan doen. 

De klanten service kwam met de oplossing van een nieuwe simkaart echter lost dat niets op 

 

Met vriendelijke groet,

 

Mike Sol 


In dat geval zal de telefonische klantenservice Multisim voor jou moeten opzeggen. Je kunt hiervoor bellen met 0800 0402.

In verband met een extra verificatie mag ik dat via deze weg niet voor je in orde maken. Je moet hiervoor echt bellen.