Skip to main content


Het activeren van de multi sim op mijn Apple Watch lukt niet. hij blijft constant laden. Voorheen deed hij het wel bij mijn andere simkaarten en nu doet hij het plots niet meer bij mijn nieuwe simkaart. Ik heb mijn telefoon en Apple Watch al opnieuw opgestart, iOS 17 gedownload en de simkaart opnieuw in mijn telefoon gedaan. 

Hoi @liisannexn, welkom bij ons op het forum. Is de activatie inmiddels wel doorgelopen, of staat het er nog steeds zo voor? Had je de stappen gevolgd zoals ze hier worden beschreven?

 


Ik heb alle stappen al doorlopen en het is nog niet geregeld 


Heb je ons ook al gebeld om 0800-0402? Dat is de snelste manier om dit te bekijken. Als dat niet lukt kan je je forumprofiel ook volledig aanvullen zodat deze gegevens er allemaal staan: postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN. Je hebt er al een paar dingen staan, maar er missen nog gegevens zo te zien waardoor ik nog niet mee kan kijken.


De gegevens staan er! Ja ik had al gebeld. Uw collega gaf aan dat het 5 werkdagen kon duren voor dit probleem was opgelost. De 5 dagen zijn al verstreken en de order loopt nog steeds vast zo te zien.. 


De gegevens zijn niet compleet, de laatste 3 cijfers van de IBAN die ik vroeg staan er nog niet. Zonder die kan ik niet met je meekijken zoals ik al zei. 

Er loopt blijkbaar al wel een melding, ik heb dezelfde als de klantenservice. Ik zou dan dezelfde melding moeten aanmaken, maar die is er dus al. Het is het beste om die af te wachten.