Skip to main content

Goeiemiddag forummensen,

 

Ik heb een mooie nieuwe smartwatch, en wil daar natuurlijk mijn multisim abonnement op. Ik heb het (100%) gedeactiveerd op mijn oude smartwatch en daarna de oude verkocht. Nu mijn nieuwe smartwatch binnen en krijg helaas de melding dat multisim nog gekoppeld is aan de oude.

 

Forum rondgezocht en gelezen dat klantenservice wel zou kunnen helpen, helaas na een halfuur samenwerken naar een oplossing is het niet gelukt omdat ze blijkbaar geen toegang hadden om multisim te deactiveren. Werd gevraagd of ik naar de winkel kon, want die kunnen meer.

Kom net van de winkel, die kunnen helaas niet meer. Ik zie verschillende forum posts waar jullie het direct kunnen doen dus ik probeer het via deze weg!

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

 

Groetjes,

 

Hai

Ik vraag me af of er een verwachte response tijd is op de forum?


Die is momenteel drie tot vier dagen. 

Kijk ondertussen hier eens rond: 

 


Hoi @MrNiceDonovan, welkom hier. 

Ik heb hem er nu afgegooid. Lukt het om de e-sim te koppelen aan jouw nieuwe smartwatch?


@Bart_Z dag Bart,

 

Bedankt voor je hulp, het is gelukt!

Mag ik vragen waarom dit via het forum zo makkelijk gaat maar via de telefoon en in de winkel ze dit niet kunnen doen?

 

In ieder geval vriendelijk bedankt!


Top! Graag gedaan. 

En wat betreft waarom het eerder niet lukte, wellicht hebben mijn collega's hier minder ervaring mee en was het even zoeken voor ze.


ik heb het zelfde via de Phone lukt het niet via klantenservice ook niet


Ik heb ook exact dit probleem. Zou je mij verder kunnen helpen @Bart_Z ? Dank!


@ams123  & @RJ001, geen idee waar het zo mis gaat, maar ik kijk graag eens mee. Ik kijk graag eens op ik de multisim zie en die eraf kan halen. Hoor dan graag als ik jullie als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


@ams123  & @RJ001, geen idee waar het zo mis gaat, maar ik kijk graag eens mee. Ik kijk graag eens op ik de multisim zie en die eraf kan halen. Hoor dan graag als ik jullie als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

gedaan


gedaan @Bart_Z  gaat om het nummer met de laatste 3 cijfers 486


Mijn profiel is ook aangepast @Bart_Z - alvast dank voor je hulp!


weer maar eens alles gereset en horloge als nieuw instellen 

en weer geeft het aan binekort kunt u de multisim gebruiken maar net als gisteren en eergisteren niks op horlogen verschijnd alleen noodoproepen en in de kpn app staat niet dat multisim aanstaat 


Dank @Bart_Z het werkt weer!!


bij mij nog niet

 


@Bart_Z gisteren even naar de KPN winkel 
niet dat ze er veel van wisten maar waren zeker bereid om mee te kijken 

maar niks te zien op het nummer van mijn vrouw ook geen multisim en 

wilden kijken of horloge nog wel goed was dus onkoppelde ik mijn watch 6 kreeg ook de sms beste klant de multi sim is gestop groet kpn

ik instaleer het ge resette horloge de watch 5 op mijn telefoon begin de koppel log in met kpn id en ww dan dit scherm met deze fout code  

 

en gelijk de sms dat het multisim abbo is klaar is voor gebruik maar ik had nog geen verbinding en moest opnieuw proberen zei het fout scherm maar toen kreeg ik multisim gekoppeld aan ander apperaat ook als ik mijn watch 6 probeer te koppelen dit bericht dus heeft de kpn mederwerker de multisim handmatig weer verwijderd met gevolg dat ik nu niks meer kan op mijn phone en ook niet mijn vrouw haar phone de multisim bedoel ik dan 

dit is nu op het nummer met de laatste 3 cijfers 510


@Bart_Z het is al een paar dagen geleden 


 dit is op de watcg 5 nummer 786 laatste 3 cijfers

 

 

deze EID STAAT OOK OP DE DOOS van de samsung watch 5

 

 

 


UPDATE :

Ik toch maar weer eens gebeld met de KPN klantenservice.  

Daar kreeg ik Max aan de telefoon en Max houd wel van een uitdaging en dat was het.
Samen een uur en 20 minuten aan de Phone  en veel zoeken later Had Max het door.
Onze Multi sim stonden nog open in een ander systeem.
Na dat hij ze daar had weg gehaald kregen we de sms’jes binnen beste klant de Multi sim is gestopt groet KPN .
Daarna kon ik de Samsung watch 6 weer koppelen en ook de watch 5 ging ook zonder veel problemen online. 

Dank je Max voor je inzet en inzicht wat helaas nog wel een ontbreekt bij KPN ik ben de laatste dagen van kastje naar de muur gestuurd ook 2 winkels bezocht waar ze er niet uit kwamen. Door diverse medewerkers die mij een paar x opgehangen hebben omdat  ze het niet zagen zitten.
Maar goed van af 21-12-2023 is het nu 29-12-2023 eidelijk weer in orde door  Max


@ams123 fijn dat het eindelijk weer werkt. Daar ben ik blij om. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten. 

 


hoi @Bart van KPN, ik heb helaas weer het zelfde probleem als mijn originele topic. is het mogelijk dat je weer je magie doet en 

Ik heb hem er nu afgegooid

de e-sim er weer afgooit bij mij? Webklantenservice al bezocht maar die kunnen het (nogsteeds) niet, en helaas aan de telefoon geen Max gekregen.


Beste @Bart van KPN , ik heb helaas ook het zelfde probleem. Oude Apple Watch is stuk gegaan, nieuwe aangeschaft kan hier helaas de Multisim van gekoppeld omdat hij nog aan de oude gekoppeld is . Aantal keer de klantenservice geprobeerd maar helaas niet opgelost. Heb nu een nieuwe simkaart opgestuurd gekregen zal het probleem moeten oplossen volgens de klantenservice. Alleen krijg ik nog steeds de melding dat multisim reeds actief is. 
 

hopelijk kan je mij ook helpen

 

Met Vriendelijk groet,

Mike 


@MrNiceDonovan, ik heb hem er weer afgegooid. Ga er vanuit dat het weer gaat lukken. 
 

@SolMike91, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er in. 


@MrNiceDonovan, ik heb hem er weer afgegooid. Ga er vanuit dat het weer gaat lukken. 
 

@SolMike91, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er in. 

@Bart van KPN  mijn profiel is nu van gegevens voorzien.

alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Mike

 

 


Dankjewel Bart,

 

Bij mij is het inderdaad gelukt weer.

 

Helemaal top!