Skip to main content

Hi Remco,

Ik lees op het forum dat jij de “goeroe” bent op het gebied van multisim.

mijn multisim werkt ook niet. Vorige week langs geweest bij KPN XL in Capelle en daar is mijn multisim geactiveerd. Tot en mat afgelopen dinsdag werkte het perfect maar nu niet meer. Wat kan ik hier aan doen ?

Hoi Marcello,

 

op welke apparaten gebruik jij deze multisim?


Ik heb een iPhone 14 Pro Max met een normale simkaart en een Apple Watch Ultra met de multisim


Zelf heb ik ook de combinatie zoals je in mijn handtekening ziet alleen geen iPhone 14 pro.

 

maar enfin, wellicht kan je eens testen door te kijken op je Watch of het icoon van control center wit gekleurd is als de iPhone verbonden is met de Watch.(op de wijzerplaat van onder naar boven swipen). Is wat niet tik erop en zet hem aan.

 

Tevens kan je ook even de iPhone op vliegtuigmodus zetten, en kijken wat de Watch doet zodat het icoon groen word.


Dat heb ik, meerdere keren, geprobeerd. Maar helaas, het werkt niet


Wat zegt de watch app op je iPhone?

 

ziet die er ongeveer zo uit.

 


 


Even voor alle duidelijkheid wat werkt er nu niet precies aan?


Excuus, wanneer ik met telefoon op slaapstand zet kan ik niet bellen of gebeld worden op mijn Apple Watch


Hoi @Marcello69, welkom op ons forum!
Als het activeren niet goed gaat kunnen we daar wel een ticket voor aanmaken of hem uitzetten zodat je m opnieuw kan bestellen. Dat lijkt hier echter niet nodig, dit klinkt als iets van een instelling op een van de apparaten. Houd je er wel rekening mee dat er maar 1 kaart tegelijk verbonden kan zijn met het netwerk?

Je kunt hiermee ook altijd even langs een winkel, dan kunnen ze even meekijken op het toestel en je horloge!