Skip to main content

Hoi Remco, ook ik heb hetzelfde probleem, de helpdesk kon me niet helpen, ik hoop dat jij dit kan en dat ik multisim weer kan aanvragen. 

gr Tony

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Tnyv, welkom! Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: ben jij inmiddels geholpen? Als ik nog wel iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Welk type iPhone en Apple watch gebruik jij? En je krijgt de melding dat multisim actief is op een andere watch?


Hi Marcia,

 

De helpdesk konden me niet helpen en verwezen me door naar apple.  Echter het ligt toch echt niet bij  Apple.  

 

Het probleem is bekend want ik zie het meerdere malen voorbij komen in de forums...

 

gr Tony


Bijzonder.. Vul je dan even je forumprofiel aan met de gevraagde gegevens? Laat hier weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


gedaan ;-)


Bedankt! Ik zie dat de multisim optie bij jou helemaal nog niet actief is op dit moment. Heb je onderstaande stappen al weer eens opnieuw doorlopen?

Activeer Multisim met je Apple Watch

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

 

Zo ja: waar gaat het dan precies mis?


Hi,

Klopt

 

Ik krijg de melding dat de multisim al in gebruik is op een andere smartwatch.

(dit klopt niet,ik heb maar 1 smartwatch)  advies is om op de andere smartwatch de multisim te cancellen, maar dit kan niet. tevens kan apple me niet helpen omdat er geen andere Apple Watch op mijn account aanwezig is. 

vrgr

 

Tony


Hi,

ik las oo het forum dat ee meer problemen waren, met name rond het inactiveren van de multisim,  zou je dit voor me willen doen….ik moet dan een sms krijgen dat hij is geinactiveerd.

ik moet hem dan weer kunnen instellen

 

tx Tony


Yes, ik heb het eerst zelf nog eens verwijderd aan deze kant. Mocht het nu nog niet werken met de aanvraag, laat het even weten. Dan maak ik morgen een ticket voor onze technische dienst aan!


YES, het werkt :-)

 

Dit is dus de oplossing. Geef het vooral door aan de servicedesk. ;-)

Nadat je het had verwijderd, kreeg ik ook een sms ter bevestiging,  daarna heb ik de stappen zonder problemen kunnen doorlopen. het is actief nu.

 

alvast bedankt 

 

Tony