Skip to main content

Na het resetten van mijn Apple watch ultra kom ik niet meer bij mijn multisim. Wanneer ik in de watch app naar activeren multisim ga, krijg ik na het inloggen op mijn kpn steeds de melding dat er al een abonnement actief is. Dat klopt feitelijk ook, maar ik kan hem dus na de reset niet meer activeren. Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en in mijn iphone 14 gedaan, om te kijken of het dan wel zou lukken, maar helaas. Iemand een tip om dit op te lossen?

 

Beste @Timwernsen, welkom! Alle informatie omtrent de Multisim, vind je hier:

Voor inhoudelijke vragen erover kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende, als het nu nog niet werkt, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Als het activeren nog niet lukt, moet er vermoedelijk een ticket richting onze technische dienst aangemaakt worden om dit opgelost te krijgen. 
 


Beste Marcia, 

 

helaas heeft telefonisch contact met 0800-0402 tot 2x toe geen oplossing geboden. Wel een nieuwe simkaart ontvangen voor de telefoon om te kijken of ik dan opnieuw de multisim kon activeren, maar helaas hetzelfde bericht. Ik heb mijn gegevens aangevuld in het forumprofiel. Ik denk dat een ticket naar de technische dienst noodzakelijk is. 

 

Vr.Gr.

Tim Wernsen


Yes, die heb ik bij dezen aangemaakt. Er wordt binnen maximaal 5 werkdagen contact met je opgenomen, hopelijk is het dan opgelost!