Skip to main content

Ik had een goed werkende mulktsim op combi apple watch en iphone. Na aanvragen duosim en activeren van deze sim kaarten werkte multisim niet meer. Na diverse telefoontjes met de helpdesk is de oude multisim verwijderd en heb ik op verzoek van de helpdesk de multisim weer geinstalleerd via de watch app op de iphone. Installatie blijft echter hangen op “Activeren” terwijl de helpdesk zegt dat hij goed geinstalleerd is en niet op “ suspended”  staat. De helpdesk nu in 2 dagen in totaal zo’n 4 uur aan de telefoon gehad, maar ze komen er niet uit.

Geen beste beurt voor KPN!!

Graag hulp!

 

Hallo @PThuis ,

Mijn advies is om ermee naar een KPN-winkel te gaan. Dan helpen ze jou daar verder. 


Net gebeld met de helpdesk: hij staat nu op het systeem van KPN weer op “suspended”, enige wat ze konden zeggen was: we moeten 5 werkdagen wachten nu… 

Wat een waardeloos bedrijf zeg!


Hi @PThuis. Vervelend te horen dat het zo rommelig loopt. Ik help je graag. Wel is en blijft de snelste manier om even langs de winkel te gaan, zoals @Noordzee aangaf.

Als je liever via het forum geholpen wilt worden, vul dan je profiel zo volledig mogelijk in. Geef aan om welk abonnementnummer het gaat, welk merk en type toestellen het zijn. En laat weten welke IOS versie daarop draait. Dan help ik je hier verder.