Skip to main content
Vraag

Na bestelling bericht dat de Samsung A56 256GB Awesome Pink niet op voorraad is, wanneer wel?

• March 11, 2026
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb een paar dagen terug een bestelling geplaatst voor de samsung a56 256GB in de kleur awesome pink. De dag na mijn bestelling kreeg ik een melding dat deze niet op voorraad is. 

Ik probeerde er zelf achter te komen wanneer de telefoon weer op voorraad zou zijn, maar helaas kwam ik niet zo ver. 

Hebben jullie misschien een idee wanneer de telefoon weer op voorraad is en ik hem zou ontvangen? 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2026

Hallo ​@WiktoriaHolda ,

Er zijn drie kleuren van dat type:

Awesome lightgray : Op voorraad Vóór 21:00 besteld, morgen in huis

Awesome olive : Leverbaar vanaf 31 maart

Awesome graphite : Leverbaar vanaf 31 maart

bron :

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-a56-5g/awesome-graphite-128gb

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@WiktoriaHolda 

Heb je jouw Samsung A56 (256 GB) in de kleur Awesome Pink, niet toevallig besteld bij Belsimpel, Mobiel.nl of de MediaMarkt??

Daar is de kleur Awesome Pink namelijk wel gewoon te koop, in combinatie met een KPN mobiel abonnement naar keuze.
Want zoals mede community lid ​@Noordzee al schreef in zijn reactie hierboven, kun je bij KPN dit model in maar 3 kleuren bestellen, en daar zit geen Awesome Pink bij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2026

Hoi ​@WiktoriaHolda 

Heb je jouw Samsung A56 (256 GB) in de kleur Awesome Pink, niet toevallig besteld bij Belsimpel, Mobiel.nl of de MediaMarkt??

Daar is de kleur Awesome Pink namelijk wel gewoon te koop, in combinatie met een KPN mobiel abonnement naar keuze.
Want zoals mede community lid ​@Noordzee al schreef in zijn reactie hierboven, kun je bij KPN dit model in maar 3 kleuren bestellen, en daar zit geen Awesome Pink bij.

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem 

Ik had de telefoon bij KPN in de winkel zelf besteld. Ik wilde hem ter plekken kopen maar ze hadden hem in de winkel niet op voorraad dus werd hij voor mij besteld. Via mijn KPN kan ik de bezorging volgen, daar staat dus dat de telefoon niet op voorraad is en dat ze me op de hoogte zullen houden. Op de website staat hij er tegenwoordig inderdaad niet meer maar nog een week geleden stond hij er wel op. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@WiktoriaHolda 

Dan ben ik eerlijk gezegd bang, dat KPN deze kleur uit het assortiment heeft gehaald.
Een reden zou kunnen zijn, dat deze kleur heel weinig verkocht werd ten aanzien van de overige 3 kleuren, en KPN heeft besloten om met deze kleur (Awesome Pink) te stoppen.

Het is dus nu onbekend en onzeker of deze kleur nog wordt geleverd door Samsung aan KPN.
Al mag je ervan uit gaan, dat lopende bestellingen (zoals die van jouw) nog netjes worden afgehandeld.

Ga morgen even langs de KPN Winkel waar je dit model hebt besteld, en vraag aan de medewerker of jouw bestelling nog wel wordt geleverd, nu deze kleur (zoals het er nu naar uitziet) uit het assortiment is gehaald door KPN.

Er kan daardoor nu geen leverdatum worden gegeven.

Je kunt je bestelling altijd nog annuleren, mocht deze kleur inderdaad niet meer geleverd worden door KPN.

Je zou hem dan alsnog bij Belsimpel, Mobiel.nl of de MediaMarkt kunnen bestellen in combinatie met een KPN mobiel abonnement of bij een verlenging van je contract.
Op deze 3 webshops is jouw gewenste kleur (Awesome Pink) nog op voorraad, en heb je hem de volgende dag al in huis.

Uiteraard is de keuze hierin helemaal aan jezelf!
Maar eerst even langs de KPN Winkel waar je hem hebt besteld.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2026

Ik had de telefoon bij KPN in de winkel zelf besteld. Ik wilde hem ter plekken kopen maar ze hadden hem in de winkel niet op voorraad dus werd hij voor mij besteld. Via mijn KPN kan ik de bezorging volgen, daar staat dus dat de telefoon niet op voorraad is en dat ze me op de hoogte zullen houden. Op de website staat hij er tegenwoordig inderdaad niet meer maar nog een week geleden stond hij er wel op. 

@WiktoriaHolda 

OK, mijn advies is dan ook om terug naar de winkel te gaan. Daar kunnen ze jou mogelijk wat meer vertellen. 
Hopelijk komt die telefoon alsnog en anders is er natuurlijk een mogelijkheid dat je alsnog voor een andere kleur gaat. Of je gaat de bestelling annuleren….. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 12, 2026

Hoi ​@WiktoriaHolda 

Pink is een geliefde kleur, dus wil je die graag hebben, dan moet je wachten tot die weer leverbaar is.