Skip to main content

Leuk, kpn…. Super actie…..

Ik heb in december 5 gb internet kado gekregen… yaaaaayyyyy.

maar eerst wordt mijn reguliere 3 gb verbruikt en opgemaakt. Prima. Vervolgens wordt de 5 gb gebruikt maar niet opgemaakt. Mijn factuurmaand is half dec en ik krijg weer 3 gb erbij. En wat doet kpn? De reguliere 3 gb wordt eerst opgemaakt. Vervolgens wordt hetgeen wat van de 5 gb over was verbruikt en verdwijnt het tegoed eind december. En ja hoor, je raadt het al. Begin januari zit ik 2 weken op slakkesnelheid internet omdat alle reguliere internet eerst is verbruikt…. Dankjewel kpn…..top actie….😡

Hallo @Din12e45 ,

Dit fenomeen komt inderdaad bij heel veel klanten voor. Je maakt eerst jouw gewone bundel op en dan pas het cadeautje. Het probleem is afgelopen maand eerder aan KPN gemeld en het is nu afwachten of dit volgend jaar beter gaat. 

Toen een aantal jaar terug bij iedereen de maandelijkse bundel gelijk liep met de kalendermaand, toen was dit een leuke actie. Er is echter door KPN niet stilgestaan dat nu bij iedere klant de maandelijkse periode verschillend is.

De oplossing is wel te bedenken: Laat de extra gratis bundel ingaan per de eerste dag in december van de nieuwe bundel en laat die extra gratis bundel vanaf dat moment een maand gratis lopen. Dus tot in het nieuwe jaar. 

Hopelijk kan KPN dit in het komend jaar uitwerken en heb je volgend jaar dan weer wel profijt van zo'n cadeautje.   


Dit fenomeen komt inderdaad bij heel veel klanten voor. Je maakt eerst jouw gewone bundel op en dan pas het cadeautje. 
 

met bovenstaande deel heb ik ook helemaal geen probleem. Maar dat ze van de gratis internet weer terug overschakelen naar het abonnement internet is wel een vreemde volgorde. Laat me dan eerst het gratis deel opmaken voor ik terugga naar mn net verkregen abonnement internet. Dat deel was helemaal niet duidelijk uitgelegd. 


KPN is hiervan nu op de hoogte. Het wordt volgend jaar vast beter gecommuniceerd.