Skip to main content
Beantwoord

Na einddatum contract nog bellen?

  • May 17, 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Beltegoed SimOnly zegt nog 147min. te goed. Einde contractdatum is paar dagen terug (13/5) en volgende (overstap met nummerbehoud) start pas 25/5 Kan ik nu nog met deze minuten bellen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @GiHo, welkom bij ons op het forum. Het abonnement loopt gewoon door, ondanks dat de einddatum van het contract is geweest. Dat is alleen de periode waarover we hebben afgesproken dat je klant van ons bent. Na die datum blijft het abonnement actief tot je het zelf wijzigt of veranderd. Het stopt niet zomaar vanzelf, dat kan niet natuurlijk :slight_smile:  Als je op de 25e overstapt naar een andere provider en daarbij het nummer meeneemt, zal het abonnement bij ons op dat moment gestopt worden. Tot die tijd kan je het abonnement bij ons nog gewoon blijven gebruiken zoals je gewend bent.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @GiHo, welkom bij ons op het forum. Het abonnement loopt gewoon door, ondanks dat de einddatum van het contract is geweest. Dat is alleen de periode waarover we hebben afgesproken dat je klant van ons bent. Na die datum blijft het abonnement actief tot je het zelf wijzigt of veranderd. Het stopt niet zomaar vanzelf, dat kan niet natuurlijk :slight_smile:  Als je op de 25e overstapt naar een andere provider en daarbij het nummer meeneemt, zal het abonnement bij ons op dat moment gestopt worden. Tot die tijd kan je het abonnement bij ons nog gewoon blijven gebruiken zoals je gewend bent.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2020

Helemaal duidelijk, bedankt Jasper!


Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: