Skip to main content

Sinds mijn nieuwe simkaart, in verband met update Telfort, bel ik alleen nog maar anoniem (anderen zien mijn nummer niet meer). Heb alle mogelijke oplossingen al geprobeerd. Kan dit zsmworden opgelost?

Dag @wt3! Het klinkt alsof er achter de schermen een instelling verkeerd staat. Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je daarvoor vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


@Denise_ Hoi Denise,

Ik heb mijn profiel aangevuld met de door jou gevraagde informatie. Hoop dat dit zsm opgelost kan worden. 
 

alvast bedankt. 


Zoals verwacht stond er achter de schermen inderdaad een instelling verkeerd. Dit heb ik nu voor je aangepast. Als het goed is zien andere nu jouw telefoonnummer weer. :blush:


@Denise_ dit speelt bij mij ook. Al contact gehad met klantenservice en nieuwe simkaart ontvangen. Mocht niet baten. Kan je het voor mij ook oplossen aub:-).


Intussen opgelost door de klantenservice!