Skip to main content

Vandaag is via nummerbehoud mijn oude zakelijke nummer (had ik bij T-Mobile) over gegaan naar een privénummer bij KPN. Ik kan iedereen bellen en bereiken, maar iedereen die een T-mobile abonnenement (of bij een van de andere T-mobile merken) heeft kan mij niet bellen. Wat gaat er mis?

Hallo @M Beerens 

Aha, daar is er weer een, dit komt wel eens voor.

Dit klinkt als een niet volledige portering (overgang tussen providers). T-Mobile is waarschijnlijk “vergeten” om in hun systemen jouw nummer op ‘extern’ te zetten in plaats van ‘eigen nummer’. Daarom hebben alleen T-Mobile klanten daar last van.

KPN moet dit met T-Mobile opnemen denk ik. Hopelijk reageert een KPN moderator hier snel. Je kan ook (morgen) bellen met KPN klantenservice.


Dank je wel. Ik ga contact opnemen als ik niet morgen een reactie van een moderator heb ontvangen.


Hallo @M Beerens, het is iets drukker op het forum dan normaal, vandaar dat je nu pas reactie krijgt op het forum van een moderator. Heb je inmiddels al contact gehad via ons gratis nummer 0800-0402. 


Hoi @Jeroen_dB ik heb inmiddels contact gehad en als het goed is is er een ticket aangemaakt voor de technische dienst en gaan die mij binnen 2 dagen terug bellen... uiterlijk morgenmiddag dus…

Even afwachten.


Hoi @M Beerens Geen nieuwe reactie hier betekent hopelijk goed nieuws.
Ben je inmiddels ook weer bereikbaar voor T-Mobile nummers?


Hoi @RBxx,

Het probleem lijkt te zijn opgelost. Ik hou het even in de gaten.

Groeten Martijn