Skip to main content

Hallo, Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn klacht te bespreken, ik woon in het buitenland en heb mijn KPN diensten netjes opgezegd en heb daar ook een confirmatie van ontvangen maar er worden nog steeds facturen gestuurd en wordt via automatische afschrijving van mijn bank rekening gehaald.  De KPN chatbot kan mijn probleem niet behandelen. Heeft iemand een online contact waar ik dit kan bespreken ? Hartelijk dank ! 

Hallo @Annelies Van Beest 

 

Je kan via Facebook of Twitter contact krijgen.

Je kan vanuit het buitenland ook bellen naar +31 6 1200 1200, dat is echter niet gratis.

 

Hoe lang geleden heb je opgezegd?

KPN factureert altijd 1 maand vooruit en ook al heb je opgezegd dan gebeurd dat daarna nog 1 keer, 1 maand daarna krijg je pas een slotfactuur waarin je het teveel berekende weer terugkrijgt.


Hallo, dank voor je reactie. Ik heb 15 Mei mijn opzegging doorgegeven en heb op 26 Mei een schriftelijke bevestiging ontvangen. Ik heb ook de schriftelijke uitschrijving van de gemeente door gegeven waar door je niet vast zit aan een opzeggings termijn. 


Dan zou het ondertussen toch wel gestopt moeten zijn, je kan via Facebook of Twitter contact maken als je 1 van beide hebt.

Je kan ook je forumprofiel invullen, dan kan een KPN medewerker er naar kijken als jouw topic aan de beurt is, kan wel even duren soms


Hoi @Annelies Van Beest en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je nog steeds facturen krijgt, dus ik raad ook dit aan:

Je kan vanuit het buitenland ook bellen naar +31 6 1200 1200, dat is echter niet gratis.

Twitter of Facebook raad ik niet aan, de afdeling opzeggingen is daar helaas niet op werkzaam. Telefonisch wel. De (Nederlandse) openingstijden zijn als volgt:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Hopelijk is het contract dan snel opgezegd en krijg je het teveel betaalde geld weer terug! 


Ik ben al even bezig met de annulering van het pakket wegens geen goed verenigingsblad Wi-Fi versterker en glasvezel.

Heb het pakket retour gezonden met kado.

Maar het blijkt dat ik wegens ziek zijn ook online moest annuleren en dat is me ontgaan.

Waarna dus onduidelijkheid is ontstaan en ik moest het online melden omdat de klantenservice er niet bijkomt wegens blokkering.toch word er geld afgeschreven waardoor het Meschien lijkt of ik het abonnement dus nog heb. heb al een paar keer gebeld maar het moest dus online en het worden dus steeds meer dagen en moeilijker om te annuleren.

Er word wel gezegd online maar vind het het onduidelijk en sturen me alsmaar van kastje na muur.


@Annulering 282002  Hier kunt u het online doorgeven Emigratie doorgeven (kpn.com)


Oeps sorry dank u voor de snelle reactie geloof dat ik iets verkeerd heb gedaan.

Maar ervaar het contact verloop online nogal zeker onduidelijk en ervaar het als zeer hinderlijk.

Heeft u voor mij Meschien een tip voor de annulering pakket voor gewoon thuis dus niet emigratie?

Mvgr


U heeft niet direct contact met KPN op dit forum. Hier helpen klanten andere klanten 😉

Verhuizen | Adreswijziging doorgeven aan KPN

Abonnement opzeggen | KPN


Hhahaha..dat begrijp ik!!

Dat is het het gele punt net het is nogal moeilijk om het online te regelen zoals ze dat al een paar keer telefonisch zeggen dat ik het zo moet doen. 


Als u uw relevante gegevens invult in uw forumprofiel, zal een moderator van dit forum u misschien verder kunnen helpen. De gegevens met "prive" zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators.


Hartstikke bedankt voor u behulpzaamheid anders dan kom zelf!!

Weer gebeld verder dan worden in me mond leggen en ikzelf gezegd te hebben dat hij niet kan weten hoe ik het ervaar.

Zegt die sturen nieuw modem op !!het punt is de annulering.

Toen zei ik nou ja heb het aangetekend gesteurd dus krijg ik dan het kado ook terug antwoord nee alleen modem.

Ze praten veel maar zeggen niks en allemaal iets anders moeilijk het is een systeem waar hun niks aan kunnen doen natuurlijk de klantenservice maar die laatste vind het iets te leuk!!

Vriendelijk bedankt voor u behulpzaamheid

Vgr


Hoi @Annulering 282002, wat zuur dat het zo moeizaam verloopt. 😔 

Onder deze link kun je alle informatie vinden. Als je met ons belt via 0800-0402 en inspreekt dat je op wilt zeggen, dan kom je bij de afdeling opzeggingen uit en zij kunnen je hier verder mee helpen. Ik weet niet of je die ook al gesproken hebt in je eerdere contact, maar zij weten hoe de vork in de steel steekt wat opzeggingen betreft en kunnen je op zijn minst de informatie geven die je nodig hebt om de opzegging/annulering te regelen. Als het nu niet meer gaat om het opzeggen vanwege een emigratie, maar om het annuleren van een pakket wat besteld is, dan heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat het abonnement ingaat (of je het toestel hebt ontvangen, indien het om een mobiel abonnement gaat). Binnen die tijd kun je annuleren, ook dat gaat via de afdeling opzeggingen. Lukt het met deze informatie wel? Ik hoor graag van je!Â