Skip to main content

Ik ben, zoals velen, van Telfort overgegaan naar kpn. 

Ik had bij Telfort als combinatiekorting dubbele data.

Nu heb ik mijn abonnement moeten verlengen en ben ik die extra Mb's kwijt. Ook lijkt het erop dat de overgebleven mb's niet blijven staan.

Ik zou graag willen weten hoe dit zit, dit zijn namelijk hele andere voorwaarden dan dat ik had, en daar ben ik niet blij mee!

Hallo @Niemes ,

Verlengen was helemaal niet verplicht. Je had ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd door kunnen laten lopen op ongewijzigde voorwaarden. 
 

Maar dat is nu te laat. Een overstap naar KPN Hussel is onherroepelijk. KPN Hussel heeft inderdaad andere voorwaarden die soms gunstiger zijn, maar soms ook ongunstiger. 
 

Bij KPN Hussel neem je je overgebleven MB’s niet mee naar de volgende maandelijkse periode. Iedere maand begin je met de afgesproken MB’s. 
 

Hieronder staan aan de rechterkant de voornaamste voorwaarden van KPN Hussel. 
 

 

 

 


@Noordzee 

Ik had inmiddels heea opgezocht, baal hier wel van. Het is dat je niet even normaal, lees telefonisch, contact op kan nemen met  een klantenservice om dat soort zaken uitgelegd te krijgen. Gevalletje "door de bomen het bos niet meer zien".

Nog steeds snap ik het verschil tussen compleet en hussel niet. Ik heb alles bij kpn.


De klantenservice is gewoon te bereiken via het gratis nummer 0800-0402. 

Wat betreft KPN Compleet en KPN Hussel . 

KPN Compleet is sinds 8 oktober 2019 niet meer af te sluiten als nieuw abonnement. Als je een nieuw abonnement afsluit (dus verlengt…...) dan heb je automatisch KPN Hussel. 

Als je ook KPN Thuis hebt (Internet en eventueel TV), dan kan het zijn dat je voor de thuis-producten wel nog KPN Compleet-voordelen hebt, zoals bv een gratis pluspakket of gratis ESPN. Ben je klant geworden na 7 oktober 2019, dan heb je voor thuis ook sowieso KPN-Hussel.


@Noordzee 

Duidelijk, heb het telefoonnummer ook maar elke keer zulke lange wachttijden helaas.

Dank voor je uitleg 


Graag gedaan. :thumbsup_tone4:

Mocht je in de toekomst ooit de klantenservice nodig hebben ? De chat is vaak veel sneller bereikbaar. 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Beste @Niemes, welkom! Wat jammer dat dit op voorhand niet duidelijk was 😞. Ik zie dat Noordzee uitgelegd heeft hoe het zit, top! Ik ga er vanuit dat het allemaal duidelijk is nu. Mocht je, nu of later, nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!