Skip to main content

Na de overname door KPN van telfort mobiel en thuis kan ik mijn facturen niet meer terugzien online. 
Kan ik hier nog bij? Of KPN zelf misschien?

Mvg. 

Ruud

Hallo @Ruud1982 ,

Jouw facturen van na de overname door KPN voor mobiel vind je in Mijn KPN.

Voor jouw internet en TV moet je nog de website van Telfort gebruiken. Dus daarvoor Mijn Telfort raadplegen.

Bij problemen met Mijn Telfort kun je jouw vraag beter stellen op het forum van Telfort:

https://forum.telfort.nl


Niet die van voor de overname. Die nog bij telfort.

 


Klopt, voor vragen over facturen uit 2019 moet je ook bij Telfort zijn. Bij KPN hebben ze geen inzage in de administratie van Telfort.


Hoi @Ruud1982, welkom op het KPN forum. Telfort Thuis is nog bij Telfort, alle vragen daarover kan je op het Telfort forum stellen zoals Noordzee noemt. De facturen daarvoor staat nog in Mijn Telfort.

Wat betreft mobiel, alles daarvan is op 26 januari naar KPN gekomen, dus ook de oudere facturen. Daarvoor hoef je niet bij Telfort aan te kloppen, dat kan gewoon hier. Op het Telfort forum word je voor mobiele vragen ook doorverwezen naar ons. Later dit jaar komen de Thuis pakketten ook naar ons over, dan is er geen Telfort meer waar je dit kunt vragen.
In MijnKPN kan je de mobiele facturen van de afgelopen 12 maanden (KPN én Telfort) terugzien, eerder deze week was er een storing waardoor de Telfort facturen niet te zien waren. Dit is inmiddels opgelost, waardoor ze daar weer voor je staan. Heb je de facturen zo kunnen vinden die je zocht?


We hebben geen reactie meer van je gezien @Ruud1982. Ik neem aan dat dat betekent dat je de facturen hebt kunnen vinden, anders weet je me te vinden :slight_smile: