Skip to main content

Na overstappen mobiel abonnement Tele2 naar KPN, nieuw abonnement met telefoon iPhone 11 met nummerbehoud activeerde ik een paar dagen geleden mijn sim zoals beschreven, dacht ik (aangezien er KPN linksbovenin staat), maar krijg ik wanneer ik probeer te bellen of smsen te horen;

‘uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld’. 

Wifi van KPN werkt prima, maar mobiel internet/bereik heb je dus niet zomaar….? HELP

Hallo @scally8w9 voor een snelle oplossing even bellen met 0800 0402.

 


Hallo @scally8w9 voor een snelle oplossing even bellen met 0800 0402.

 

Haha jaaaa dat zou ik doen als ik niet afgesloten was :) 


Hi en welkom op ons forum @scally8w9! Leuk dat je naar ons overstapt 🙂 Ik lees alleen dat jouw sim het nog niet doet ondanks dat je 'm geactiveerd hebt. Goed dat je een seintje geeft.

De snelste weg voor hulp is inderdaad door even te bellen met onze klantenservice, zoals @JanD al tipt. Via die weg heb je direct contact. Maar dan moet je natuurlijk wel een andere telefoon of vaste lijn ter beschikking hebben.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, ik heb ze erbij gepakt. Zo te zien is jouw abonnement bij ons nog niet in gegaan, waardoor je nieuwe sim nog niet werkt. Klopt het dat je intussen contact met de klantenservice hebt gehad?


Doet de Tele2 simkaart het nog? Dan is het moment van overname nog niet aangebroken.
Als het goed is heb (of krijg) je van KPN een mail “Nummerbehoud goedgekeurd”. Daarin staat ook de datum waarop KPN het nummer overneemt. Tot die dag gebruik je de Tele2 simkaart. Pas op die dag plaats je de KPN simkaart en wordt je nieuwe abonnement actief.