Skip to main content

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Nieuwe iPhone 12 van de zaak gehad en gesynchroniseerd met mijn oude 8. Was helemaal blij toen alles functioneerde maar eenmaal buiten de wifi dat geen internet. Geeft wel 5G aan maar doet niks. Vanuit de zaak is er contact geweest met KPN, nu e simkaart erin maar helaas………… Hoe is dit oplossen?

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Nieuwe iPhone 12 van de zaak gehad en gesynchroniseerd met mijn oude 8. Was helemaal blij toen alles functioneerde maar eenmaal buiten de wifi dat geen internet. Geeft wel 5G aan maar doet niks. Vanuit de zaak is er contact geweest met KPN, nu e simkaart erin maar helaas………… Hoe is dit oplossen?

Admin: Dubbele topics samengevoegd


Hi @Foutcode AVS 500-10000! Dat is niet mooi. Je hebt dus dezelfde simkaart die in de iPhone 8 zat in de iPhone 12 gedaan? Heb je daarna ook het toestel opnieuw opgestart? Als dat niet werkt stel dan opnieuw de APN instellingen van het toestel in. Heb je daarna nog steeds geen internet vul dan je profiel in en laat het hier even weten. Dan kijken we verder voor je! 


Ik zou zeggen: reset dat ding eerst weer naar fabrieksinstellingen en kijk dan eerst eens of alles het doet. Misschien zijn er met synchroniseren wat verkeerde instellingen meegekomen.Â