Skip to main content

Fijn om te lezen dat een aantal van jullie sinds de nieuwe update inderdaad geen problemen meer ervaren! Zoals beloofd zou ik nog met een softwareversie komen, welke ik net heb mogen ontvangen. De juiste softwareversie is: G991BXXU4BULF / G991BOXM4BULF / G991BXXU4BULG. Als je deze softwareversie hebt, zou je geen problemen meer mogen ervaren. Ervaar je toch nog problemen, dan heb je mogelijk andere problemen dan het algemene probleem dat in dit topic is beschreven. In dat geval raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 om samen tot een oplossing te komen.

Ha Denise, ook met deze nieuwe update heb ik nog steeds problemen! Vanaf de start (april 2021) loop ik al tegen bovenstaande problemen aan. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Groeten,

 

Jan 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Beste @JanPijf, wat jammer om dit te lezen! Heb je het toestel al eens, na het maken van een back up, teruggezet naar de fabrieksinstellingen? En heb je deze problemen op één bepaalde locatie of merk je dit overal? Ik heb verder geen klachten gezien ná de update, dus dan verwacht ik dat dit ergens anders aan ligt.