Skip to main content

Ik kreeg gistermiddag een update voor mijn S23. na OPNIEUW OPSTARTEN WAS ER NIETS MEER MOGELIJK, ZELFS NIET NA POGINGEN OM VIA E MAILACC. ALLES WEER TE RUG TE KRIJGEN. Iedere keer een ongeldig wachtwoord, terwijl ik deze een dag van te voren uit veiligheidsoverwegingen nog heb gewijzigd.

Vervelend @Baarn17 ,

Ik vrees dat je de telefoon volledig zult moeten resetten naar de oorspronkelijke instelingen. 

Dit is verder niet iets waar KPN iets aan kan doen. Voor klachten over de update kun je bij Samsung aankloppen. 


Hoi @Baarn17 

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @Noordzee , zou je ook nog met je Samsung Galaxy S23 langs de Samsung Service Center kunnen gaan, die weten sowieso alles van hun eigen smartphones af.

Gezien je forumnaam, ga ik ervan uit dat je in het mooie Baarn woont.
In jouw geval zit de dichtstbijzijnde Samsung Service Center in Utrecht.

Samsung Experience Store Utrecht

De Experience Store is eenvoudig te bereiken met zowel het openbaar vervoer als de auto.

Hoog Catharijnepassage 5, 3511 WP Utrecht

Openingstijden:
Maandag: 12.00 - 20.00u
Dinsdag t/m Zaterdag: 10.00-20.00u
Zondag: 12.00-18.00u

 


Ik kreeg gistermiddag een update voor mijn S23. na OPNIEUW OPSTARTEN WAS ER NIETS MEER MOGELIJK, ZELFS NIET NA POGINGEN OM VIA E MAILACC. ALLES WEER TE RUG TE KRIJGEN. Iedere keer een ongeldig wachtwoord, terwijl ik deze een dag van te voren uit veiligheidsoverwegingen nog heb gewijzigd.

dank voor de adviezen, Samsung Service heeft het vanmorgen opgelost!

 


Heel fijn dat Samsung het op heeft kunnen lossen @Baarn17, en bedankt dat je het nog even hebt laten weten!


Reageer